خانه » دانشنامه » ورزشی » کشتی » دانلود کشتی تایمازوف و بختیار احمداف در فینال 120 کیلوگرم المپیک پکن

دانلود کشتی تایمازوف و بختیار احمداف در فینال 120 کیلوگرم المپیک پکن

امتیاز شما به این پست !

taymazov1 - دانلود کشتی تایمازوف و بختیار احمداف در فینال 120 کیلوگرم المپیک پکن

دانلود کشتی تایمازوف و بختیار احمداف در فینال 120 کیلوگرم المپیک پکن

در این پست مبارزه دیدنی فینال وزن 120 کیلوگرم کشتی آزاد در فینال المپیک 2008 پکن که بین آرتور تایمازوف ازبکستانی و بختیار احمدوف روس برگزار شد را ملاحظه خواهید کرد. تایمازوف با تجربه در حالی مقابل احمدوف جوان قرار گرفت که در این سال طلای المپیک 2004 آتن و نقره المپیک 2000 سیدنی را در کارنامه داشت. او با غلبه براین کشتی گیر روس توانست دومین طلای المپیک خود را کسب کند. تایمازوف با کسب مدال طلای المپیک 2012 لندن توانست خود را جاودانه کند. 

تایمازوف برنده سه مدال طلای المپیک در المپیک ۲۰۱۲ لندن و المپیک ۲۰۰۸ پکن و المپیک ۲۰۰۴ آتن است و مدال نقره المپیک ۲۰۰۰ سیدنی را نیز با یک شکست مصلحتی به دیوید موسل بز کشتی‌گیر روسیه بر سینه دارد.

او در فینال المپیک آتن علی رضا رضایی از ایران را با ضربه فنی شکست داد و در المپیک پکن در فینال با پیروزی بر بختیار احمدوف کشتی‌گیر روسیه صاحب مدال طلا شد.

تایمازوف با کسب سومین مدال طلای المپیک در لندن با پیروزی بر داویت موجماناشویلی گرجستانی خود را به عنوان پرافتخارترین ورزشکار تاریخ کشتی آزاد در المپیک مطرح کرد. وی با سه مدال طلا و یک مدال نقره در المپیک بالاتر از الکساندر مدوید و بووایسار سایتیف قرار گرفت که هر کدام سه طلا دارند.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.