خانه » کتاب » عمومی » دانلود کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی با لینک مستقیم

دانلود کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی با لینک مستقیم

امتیاز شما به این پست !

e83yvy2v2aqe4z593ntj - دانلود کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی با لینک مستقیم

دانلود کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی با لینک مستقیم

کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی (به انگلیسی: Men Are from Mars, Women Are from Venus) نوشته دکتر جان گری است که در مورد روابط زناشویی و شناخت جنس مخالف هست. در این کتاب نویسنده اعتقاد دارد که زنان و مردان به رغم وجود تفاوت‌ها می‌توانند شیوه‌هایی را بیاموزند تا به رابطهٔ عاشقانه و صمیمی دست یابند وی به همین منظور، شیوه‌ها و راه‌کارهای جدیدی را برای کم کردن تنش‌ها در روابط زناشویی و به وجود آوردن عشق و علاقه بیان می‌کند. از این کتاب چند ترجمه به زبان فارسی انجام شده است و میزان فروش آن نیز بالا بوده است.

زن و مرد با هم تفاوت دارند و اطلاع از كم و كيف اين تفاوت‌ها راهگشای تفاهم آنها است. اين كتاب كه كليه مباحث آن حاصل تجربيات دقيق در طی سال‌ها تحقيق و جلسات مشاوره با خانواده‌های شركت‌كننده در دوره‌هاي آموزشی است، چنين هدفي را دنبال می كند.

در قسمت هایی از کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی آمده است:

فرض كنید مردها از سیاره مریخ و زن‌ها از سیاره ونوس آمده اند. مریخی‌ها پشت تلسكوپ‌های خود بودند كه ونوسی‌ها را دیدند و از آن‌ها خوششان آمد و با سفینه‌های خود به سوی آن‌ها رفتند. ونوسی‌ها هم با آغوش باز از آن‌ها استقبال كردند. سپس با هم به زمین می‌آیند. مدتی همه‌چیز خوب بود اما كم‌كم هوای زمین روی آن‌ها اثر كرد و یك روز صبح وقتی بیدار شدند، هم مریخی‌ها و هم ونوسی‌ها دیگر فراموش كرده بودند كه از كجا آمده‌اند و از آن روز اختلافات آن‌ها با هم شروع شد.

  یكی از تفاوت‌های مهم زن و مرد كنار آمدن آنان با استرس است. مردان در این حالت در خود فرو می‌روند و زنان درگیری احساسی پیدا می‌كنند… مرد با ارائه راه‌حل حال‌اش بهتر می‌شود و زن اگر بتواند در مورد آن مسئله حرف بزند.

     مریخی‌ها برای رسیدن به آرامش به غار ذهن خود پناه می‌برند تا به تنهایی مسائل خود را حل كنند.

     ونوسی‌ها برای رسیدن به آرامش دور هم جمع می‌شوند و در مورد مسائل‌شان حرف می‌زنند…

وبسایت ایرانی دیتا کتاب مردان مریخی و زنان ونوسی را با ترجمه لوئیز عندلیب و اشرف بدیلی برای دانلود شما قرار داده است. امید است مورد استفاده و پسند شما قرار گرفته باشد

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 8.13 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.