خانه » دانشنامه » آموزشی » دانلود رایگان کتاب کشتی رشته تربیت بدنی با لینک مستقیم

دانلود رایگان کتاب کشتی رشته تربیت بدنی با لینک مستقیم

امتیاز شما به این پست !

89615128 - دانلود رایگان کتاب کشتی رشته تربیت بدنی با لینک مستقیم

دانلود رایگان کتاب کشتی رشته تربیت بدنی با لینک مستقیم

در این بخش کتاب کشتی رشته تربیت بدنی تقدیم شما خواهد شد. کشتی یکی از قدیمی‌ترین و فراگیرترین ورزش‌های دنیا است و احتمالاً در دوران ماقبل تاریخ با تغییر شکل در جنگ‌های تن‌به‌تن و جایگزین کردن مرگ یا صدمات شدید با یک پیروزی نمادین ایجاد شده‌است. شواهد بسیاری از حضور کشتی در تمامی تمدن‌های آغازین بشری وجود دارد. البته اولین بار در یونان باستان به یک ورزش واقعی تبدیل و در سال ۷۰۴ پ. م وارد المپیک شد.

تقریباً تمام کشورهای دنیا دو سبک المپیکی کشتی یعنی کشتی فرنگی و کشتی آزاد را پذیرفته‌اند، تفاوت این دو در آن است که در کشتی فرنگی، که بیشتر در اروپای قاره‌ای محبوب است، گرفتن پائین کمر و استفاده از پا ممنوع است اما در کشتی آزاد کشتی‌گیران اجازه همین اعمال را دارند. مسابقات این دو رشته زیر نظر اتحادیه جهانی کشتی برگزار می‌شود.

نخستین حضور بین‌المللی کشتی ایران در المپیک ۱۹۴۸ لندن بود که منصور رئیسی در آنجا به مقام چهارم رسید. اولین حضور تیم ملی کشتی ایران در قهرمانی کشتی جهان هم با حضور تیم ملی کشتی آزاد در اولین دورهٔ رقابت‌های قهرمانی کشتی آزاد جهان در سال ۱۹۵۱ در هلسینکی فنلاند اتفاق افتاد.

وبسایت ایرانی دیتا کتاب کشتی نوشته ناصر نوربخش که در آموزش و تاریخچه این رشته دوره فنی و حرفه ای هنرستان ها در رشته تربیت بدنی تدریس می شود را برای دانلود شما قرار داده است. این کتاب نوشته ناصر نوربخش بوده و چاپ سال 1389 می باشد. این کتاب علاوه بر دانش آموزان این رشته می تواند برای علاقه مندان به این رشته ورزش نیز مفید باشد. امید است مورد استفاده شما قرار بگیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 2.46 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.