خانه » موزیک » فارسی » انقلابی » دانلود گلچین آهنگ های محمد گلریز

دانلود گلچین آهنگ های محمد گلریز

امتیاز شما به این پست !

khojaste - دانلود گلچین آهنگ های محمد گلریز

دانلود گلچین آهنگ های محمد گلریز

محمدعلی گلپایگانی معروف به محمد گلریز در سال 1325 در تهران متولد شد. استاد گلریز یکی از برترین خوانندگان سرودهای انقلابی و دفاع مقدس است تا جایی که صدایش به عنوان میراث شفاهی ایران در سازمان فرهنگی ثبت شده است. شاید یکی از این دلایل برانگیختن روحیه حماسی ایرانیان در ایام مهم مثل 22 بهمن باشد. مجموعه آهنگ های محمد گلریز برای مردمانی که دوران انقلاب و جنگ را دیده اند خاطره انگیز است. از جمله آهنگ ها، تصنیف ها و سرودهای معروف این خواننده می توان به ترانه های بانگ آزادی، ای دریغا، ای مجاهد، خجسته باد این پیروزی و … اشاره کرد.

این پست از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم مجموعه‌ای از گلچین بهترین و معروفترین آهنگهای محمد گلریز در قالب فایل‌های صوتی MP3 با کیفیت عالی (320 و 128) همراه با متن شعر و پخش آنلاین اختصاص یافت. در ادامه نیز با توجه به درخواستهای کاربران به این تعداد افزوده خواهد شد. برای دریافت لینک دانلود با کلیک روی آهنگ مورد علاقه وارد پست مربوط شده و آهنگ را دانلود نمایید .

دانلود آهنگ وطنم با صدای محمد گلریز

دانلود آهنگ بانگ آزادی (سنگر اسلام) با صدای محمد گلریز

دانلود آهنگ سپیده صبح (این پیروزی …) با صدای محمد گلریز

دانلود آهنگ ای دریغا (در سوگ امام خمینی) با صدای محمد گلریز

 

15 - تلگرام

دیدگاه ها 1 دیدگاه
  1. blank
    شهرام
    در تاریخ 2020/03/10 :

    سلام. آهنگ رنگهای طبیعت از آثار استاد گلریز راهم درسایت بگذارید.ممنونم.خیلی گشتم ولی پیدا نکردم. (از گلستان،در طبیعت، بین چه سان گشته عیان اسرار پنهان)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.