خانه » دانشنامه » آموزشی » دانلود پروژه ماشین سنکرون به صورت کامل برای دانشجویان مهندسی برق

دانلود پروژه ماشین سنکرون به صورت کامل برای دانشجویان مهندسی برق

امتیاز شما به این پست !

ac engines - دانلود پروژه ماشین سنکرون به صورت کامل برای دانشجویان مهندسی برق

دانلود پروژه ماشین سنکرون به صورت کامل برای دانشجویان مهندسی برق 

ماشین سنکرون گونه ای از ماشین های الکتریکی می باشد که در آن چرخش میدان مغناطیسی و چرخش روتور به طور همزمان اتفاق می افتد. دروس مربوط به چگونگی کارکرد این ماشین ها مربوط به درس تئوری جامع ماشین های الکتریکی در رشته مهندسی برق و به خصوص مهندسی قدرت می باشد.

در این قسمت از وبسایت ایرانی دیتا پروژه ماشین سنکرون برای این درس به منظور فروش قرار داده شده است. این پروژه به صورت فایل ورد بوده و انجام تغییرات بر روی آن امکان پذیر است.

Untitled 2 - دانلود پروژه ماشین سنکرون به صورت کامل برای دانشجویان مهندسی برق

تعداد صفحات بالغ بر 55 صفحه بوده و در انتها نیز تعدادی از پروژه های مربوط به این ماشین ها که در برنامه متلب اجرا شده اند با کد نویسی کامل قرار گرفته اند. همچنین خطاهای عملکرد در هر قسمت نیز محاسبه شده است. قسمتی از این مطلب به صورت زیر است:

     در معادلات ولتاژ که عملکرد ماشين سنکرون را توصيف مي کنند برخي اندوکتانسهاي ماشين تابعي ازسرعت روتور است که در اين صورت ضرايب معادلات ديفرانسيلي که رفتار اين ماشين ها را توصيف مي کنند مگر آنکه روتور در حالت توقف باشد.

     براي کاهش پيچيدگي اين معادله هاي ديفرانسيل معمولا از اين تغيير متغيير ها استفاده ميشود چند نوع تغيير متغيير به کار مي رود که در ابتدا تصور ميشد اين تغيير متغيير ها متفاوت اند و بنابر اين به تور جدا گانه وصل مي شدند بعدا متوجه شدند که همه ي تغيير متغيير هايي که براي تبديل متغيير هاي حقيقي به کار مي روند مشتمل بر يک تغييرمتغييرند.

این مطلب تنها برای یاد گیری مطالب مربوط به ماشین سنکرون و چگونگی نوشتن مطلب در مورد این ماشین ها است و سایت ایرانی دیتا مسئولیت دیگری درباره استفاده از آن را برای مقاصد دیگر ندارد. امید است مورد استفاده شما قرار گیرد.

باکس دانلود

برای خرید پروژه ماشین سنکرون با حجم 1.04 مگابایت به صورت فایل Word بر روی لینک زیر کلیک کنید

[purchase_link id=”11511″ style=”” color=”” text=”خرید”]

 

  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.