خانه » دانشنامه » ورزشی » فوتبال » دانلود بهترین حرکات و گل های نیمار

دانلود بهترین حرکات و گل های نیمار

امتیاز شما به این پست !

neymar2 - دانلود بهترین حرکات و گل های نیمار

دانلود بهترین حرکات و گل های نیمار

در این کلیپ فوق العاده زیبا بهترین گل ها و حرکات نیمار را ملاحظه خواهید کرد. در ادامه مختصری از زندگی نامه این بازیکن بزرگ را مشاهده خواهید کرد:

نیمار (به پرتغالی: Neymar) با نام کامل نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور (زاده ۵ فوریه ۱۹۹۲ در برزیل) فوتبالیست اهل برزیل و عضو باشگاه فوتبال بارسلونای اسپانیا و تیم ملی فوتبال برزیل است که در پست مهاجم بازی می‌کند. او در سن ۱۹ سالگی و در سال ۲۰۱۱ جایزهٔ بازیکن سال آمریکای جنوبی را دریافت کرد.

او که در سال ۲۰۱۳ به بارسلونا پیوست با شایعات تخلف در انتقال وی از سانتوس به بارسلونا روبرو گردید. این شایعه در سال ۲۰۱۵ ثابت شد و باشگاه بارسلونا با جریمه سنگینی روبرو شد.این در حالی بود که ساندرو روسل رییس پیشین باشگاه به 7 سال زندان محکوم شد. در ابتدا اعلام شده بود که مبلغ انتقال او 57 میلیون یورو است. اما گفته می شود که مبلغ انتقال او 222 میلیون یورو است. وی تا سال ۲۰۲۰ قرارداد خود را با باشگاه فوتبال بارسلونا تمدید کرد.نیمار در فصل ٢٠١٤/٢٠١٥ با بارسلونا موفق به کسب سه گانه باشگاهی شد( لالیگا، حذفی اسپانیاو چمپیونز لیگ اروپا)

وی در سال ۱۹۹۲، به همراه خانواده‌اش به سائو ویسنته، جایی که او شروع از بازی برای جوانان نقل مکان کرد. سپس، در سال ۲۰۰۳، آنها به سانتوس نقل مکان کردند جایی که نیمار به تیم سانتوس پیوست. او در سطح جوانان به موفقیت رسید تا در سن ۱۵ سالگی، نیمار درآمد ۱۰٬۰۰۰ رئال (واحد پول برزیل) در هر ماه و در ۱۶ سالگی، ۲۵٬۰۰۰ رئال در ماه. در ۱۷سالگی، او یک قرارداد با تیم اول سانتوس امضاء کرد.

 

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.