خانه » موزیک » فارسی » تک آهنگ » دانلود آهنگ تیتراژ برنامه ماه عسل با صدای زیبا و دلنشین فرزاد فرزین

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه ماه عسل با صدای زیبا و دلنشین فرزاد فرزین

امتیاز شما به این پست !

farzin1 - دانلود آهنگ تیتراژ برنامه ماه عسل با صدای زیبا و دلنشین فرزاد فرزین

دانلود آهنگ تیتراژ برنامه ماه عسل با صدای زیبا و دلنشین فرزاد فرزین

در این پست تیتراژ برنامه ماه عسل با صدای زیبای فرزاد فرزین را برای دانلود در اختیار علاقه مندان قرار داده ایم. این آهنگ مربوط به برنامه ماه عسل سال 1392 می باشد که طرفداران خاصی را در بین علاقه مندان به تلویزیون دارد. در ادامه مختصری از زندگینامه این خواننده خوش صدای کشورمان ملاحظه می فرمایید:

فرزاد فرزین (زادۀ ۳ تیر ۱۳۶۰) خوانندۀ ایرانی است. او به‌جز خوانندگی در آلبوم‌هایش، ترانه‌سرایی و تنظیم‌کنندگی هم کرده‌است. او کار موسیقی را به‌صورت رسمی از سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و چهار آلبوم رسمی دارد. همچنین سابقۀ بازی در فیلم‌های سینمایی ازجمله پسران آجری ساخته مجید قاری‌زاده، کنسرت روی آب و سگ‌های پوشالی را داشته‌است. آخرین آلبوم او شخصی نام دارد که در ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ روانه بازار شد. از جمله همکاران هنری وی می‌توان به انوشیروان تقوی، رضا میر موسویو، سیروان خسروی، مریم اسدی و نوید سپهر اشاره کرد که وی را در این آلبوم یاری نمودند.
فرزین در نشست خبری و رونمایی از آلبوم شخصی، در پاسخ به پرسش خبرنگاران که به‌دلیل تشابه جنس صدایتان با جنس صدای فریدون فروغی آیا علاقه‌ای به هنر ایشان دارید، گفت:
سبک هنری ایشان مورد علاقۀ من نیست اما برای موسیقی ترانه‌هایشان احترام قائل هستم.
به‌گفتۀ فرزاد فرزین در نشست خبری و رونمایی از آلبوم شخصی، تلاشش بر این بود که در این آلبوم پتانسیل‌های صدایش را که قبلاً کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفت به‌کار گیرد. فرزین چند سال پیش در فیلمی با نام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری‌زاده حاضر شد و در آن نقش یک خواننده را برعهده داشت. او در تله‌فیلمی به نام دنیای محبوب ساخته ارسلان میرحسینی نیز نقشی داشته‌است. او برای فیلم سوپر استار به کارگردانی تهمینه میلانی نیز آهنگ تیتراژ ساخته‌است. آخرین کار سینمایی او سگ‌های پوشالی نام دارد.

برای دانلود گلچین آهنگ های قدیمی سنتی به زبان فارسی کلیک کنید .

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.