خانه » دانشنامه » آموزشی » دانلود کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی با ترجمه فارسی

امتیاز شما به این پست !

748890 - دانلود کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی با ترجمه فارسی

دانلود کتاب 504 واژه ضروری زبان انگلیسی با ترجمه فارسی

کتاب 504 واژه ضروری با نام کامل (504 Absolutely Essential Words) از کتاب های مهم آموزش لغت به منظور یاد گیری زبان انگلیسی می باشد. این کتاب نوشته سه نفر با نام های مورای برومبرگ ، جولیوس لیب و آرتور تریگر می باشد. این کتاب شامل معرفی 504 لغت متداول و کاربردی زبان انگلیسی در قالب جملات و متن های مختلف برای یادگیری و به حافظه سپردن آسانتر می باشد. علاوه بر این 504 واژه اصلی تعداد بسیار زیادی از واژه های دیگر نیز در این متون آورده شده است که در درجه بعدی برای یادگیری اهمیت زیادی دارند. در انتهای کتاب نیز معانی لغات مشکل در داخل متن آورده شده اند بیان شده است.

این کتاب توسط انتشارات بارونز (barron’s) کتاب 504 واژه ضروری در ایران برای شرکت در آزمون های تخصصی زبان انگلیسی مانند تافل ، تولیمو ، آیلتس و GRE و همچنین برای آمادگی شرکت در آزمون های کارشناسی ارشد و دکتری و نیز برای یادگیری کامل زبان انگلسی برای تک تک افراد بسیار مفید است. کتاب حاضر ویرایش پنجم از این اثر می باشد که به همراه ترجمه فارسی لغات و متن ها و با نثری روان و گویا آماده گردیده است.

وبسایت ایرانی دیتا نسخه الکترونیکی (PDF) کتاب 504 واژه ضروری را به صورت رایگان تقدیم شما می کند. امید است مورد پسند شما قرار گیرد.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.