خانه » دانشنامه » ورزشی » کشتی » دانلود کشتی جذاب مسعود اسماعیل پور و کودوخوف روس در المپیک لندن

دانلود کشتی جذاب مسعود اسماعیل پور و کودوخوف روس در المپیک لندن

امتیاز شما به این پست !

khodokhov2 - دانلود کشتی جذاب مسعود اسماعیل پور و کودوخوف روس در المپیک لندن

دانلود کشتی جذاب مسعود اسماعیل پور و کودوخوف روس در المپیک لندن

در این پست کشتی جذاب و دیدنی مسعود اسماعیل پور و کودوخوف روس را که در المپیک 2012 لندن برگزار شد را برای دانلود در اختیار علاقه مندان قرار داده ایم. در این کشتی جذاب مسعود اسماعیل پور و کودوخوف مبارزه دیدنی با هم داشتند که اسماعیل پور نتوانست از سد بسیک کودوخوف عبور کند و با شکست مقابل او از کسب مدال المپیک باز ماند.

کودوخوف دارنده 4 مدال طلا،یک نقره از مسابقات جهانی است. وی همچنین یک نقره و یک برنز از مسابقات المپیک را در کارنامه دارد. او کشتی گیری دارای سبک  در جهان کشتی بود. او ابتدا در مسابقات جهانی 2006 گوانجو توانست مدال نقره کسب کند و سپس 4 طلای 2007 باکو آذربایجان، 2009 هرنینگ دانمارک، 2010مسکو روسیه و 2011 استانبول ترکیه را کسب کند. کودوخوف همچنین در المپیک 2008 پکن گردن آویز مدال برنز شد و در 2012 توانست نقره المپیک بر سینه بزند. او در روز ۲۸ دسامبر سال ۲۰۱۳ در سن ۲۷ سالگی پس از برخورد اتومبیلش با یک کامیون نزدیک شهر آرماویر در جنوب روسیه کشته شد.

اما مسعود اسماعیل پور کشتی گیر جویباری وزن 61 کیلوی تیم ملی کشتی دارنده نقره مسابقات جهانی 2014 تاشکند ازبکستان و برنز 2013 بوداپست مجارستان می باشد. وی همچنین طلای جوانان جهان در سال 2008 پکن و برنز جوانان جهان در سال 2009 کیف و همچنین طلای بازی های آسیایی 2014 اینچئون را نیز در کارنامه دارد. مسعود اسماعیل‌پور به همراه رضا یزدانی و کمیل قاسمی سه شاگرد محمود اسماعیل‌پور در رقابت‌های المپیک لندن بودند. محمود اسماعیل‌پور پدر مسعود نیز از مربیان سازنده کشورمان می‌باشد.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.