خانه » موبایل » اندروید » بازی » دانلود بازی ماینکرافت (Minecraft Pocket Edition v0.13.1) برای اندروید به همراه مود

دانلود بازی ماینکرافت (Minecraft Pocket Edition v0.13.1) برای اندروید به همراه مود

1/5 - (1 امتیاز)

PES 201612 - دانلود بازی ماینکرافت (Minecraft Pocket Edition v0.13.1) برای اندروید به همراه مود

دانلود بازی ماینکرافت (Minecraft Pocket Edition v0.13.1) برای اندروید به همراه مود

بازی ماینکرافت (Minecraft) یکی از بازی های بسیار زیبا می باشد که توانسته است نظر علاقه مندان بسیار زیادی را در جهان به خود جلب کند. این بازی برای اولین بار توسط یک برنامه نویس سوئدی با نام ماکوس پرسون ساخته شد و در ادامه توسط کمپانی موجنگ (Mojang) توسعه یافت. اولین نسخه آن با نام ویرایش آلفا در سال 2009 منتشر شد. این بازی برای پلتفرم های متعددی مانند کامپیوتر ، کنسول و موبایل نیز ساخته شد.

ماینکرفت موفق به دریافت ۵ جایزه از کنفرانس توسعه دهندگان بازی در سال ۲۰۱۱ شد: جایزه نوآوری، بهترین بازی قابل دانلود، و همچنین برنده بهترین بازی جدید از بخش انتخاباتی توسعه دهندگان بازی و جایزه انتخابی حضار شد. این بازی برنده جایزه بزرگ Seumas McNally از فستیوال بازی‌های مستقل در ۲۰۱۱ نیز شد. ماینکرفت همچنین برنده جایزه اهرمک طلایی در بخش بهترین بازی قابل دانلود در سال ۲۰۱۲ شد. در تاریخ ۸ آوریل ۲۰۱۳ حدود ۱۰ میلیون نسخه پی سی بازی به فروش رفت و در ۲۲ ژانویه ۲۰۱۳ بیش از ۲۰ میلیون نسخه از بازی در تمامی پلتفرم‌ها به فروش رسید. در سال ۲۰۱۴ میلادی شرکت مایکروسافت با خریداری شرکت موجنگ مالکیت فکری این بازی را از آن خود کرد.

در نسخه جیبی این بازی که در سال 2011 با نام Minecraft Pocket Edition برای اندروید و سپس ios منتشر شد. از ویژگی های این نسخه می توان به گشت آزاد در تمام منطقه، ساختن و خراب کردن اشیا و اماکن و تعامل با حیوانات و انسان ها که می توانند دشمن نیز باشند اشاره کرد.

با اینکه گرافیک این بازی چندان بالا نیست ولی به علت جذابیت بالای گیم پلی آن در طول بازی شما احساس کسالت نخواهید کرد. امتیاز این بازی در سایت های مختلف فروش مانند گوگل پلی آیتونز و آمازون 4.5 از 5 می باشد. همچنین این بازی بیش از 10 میلیون فروش در گوگل پلی داشته است.

download game android minecraft pocket editionwww.IraniData.com  - دانلود بازی ماینکرافت (Minecraft Pocket Edition v0.13.1) برای اندروید به همراه مود

download game android minecraft pocket edition2www.IraniData.com  - دانلود بازی ماینکرافت (Minecraft Pocket Edition v0.13.1) برای اندروید به همراه مود

در ادامه وبسایت ایرانی دیتا نسخه های معمولی و همراه با مود آسیب ناپذیری این بازی را برای دو نسخه مختلف اندروید به صورت رایگان تقدیم شما می کند. امید است مورد پسند شما قرار گیرد.

15 - تلگرام

دیدگاه ها 1 دیدگاه
  1. blank
    غا
    در تاریخ 2021/05/01 :

    اا

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.