خانه » کتاب » عمومی » دانلود کتاب رمان جین ایر اثر شارلوت برونته

دانلود کتاب رمان جین ایر اثر شارلوت برونته

امتیاز شما به این پست !

jynair - دانلود کتاب رمان جین ایر اثر شارلوت برونته

دانلود کتاب رمان جین ایر اثر شارلوت برونته 

جین ایر معروف‌ترین رمان شارلوت برونته یکی از خواهران برونته و خواهر امیلی برونته نویسنده رمان محبوب بلندی‌ های بادگیر و آنا برونته است که در سال ۱۸۴۷ به چاپ رسید. بر اساس این کتاب فیلم‌های متعددی نیز ساخته شده است. شارلوت برونته در سال 1855 در حالی که فقط 38 سال داشت و تولد اولین فرزندش را انتظار می‌کشید، بر اثر بیماری درگذشت.

داستان جین ایر

این رمان درباره زندگی دختری است که در کودکی مادر و پدر خود را از دست می‌دهد و پس از ناملایماتی که از بستگان نزدیکش می بیند به پرورشگاه سپرده می شود و در محیط خشک و خشن پرورشگاه بزرگ می‌شود. او سپس با سمت معلمی به خانه‌ای اشرافی می‌رود، ارباب خانه (آقای روچستر) به تدریج به او علاقه‌مند می‌شود، ولی جین می فهمد که او قبلاً ازدواج کرده و همسر او که حالا دیوانه است در طبقه بالا همان خانه زندگی می‌کند. آقای روچستر از او می خواهد که با هم از آنجا فرار کنند ولی جین که با دیدن همسر او دل شکسته می‌شود از خانه می گریزد. کشیشی با خواهرانش او را بیهوش می‌یابند و از او نگه داری می‌کنند و کشیش کم کم به جین علاقه‌مند می‌شود، ولی شبی (در ذهن خود) صدای روچستر را می شنود، سپس به دنبال او می رود و می فهمد که همسر دیوانه روچستر خانه را آتش زده و روچستر درحال نجات دادن او بینایی خویش را از دست داده است. سرانجام جین نزد روچستر می‌رود و با وی ازدواج می‌کند و آنان صاحب یک پسر می شوند.

وبسایت ایرانی دیتا این رمان بسیار زیبا را با ترجمه محمدتقی بهرامی حران تقدیم به شما می کند امید است مورد پسند شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 7.03 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    دیدگاه ها 2 دیدگاه
    1. blank
      emilia
      در تاریخ 2018/12/01 :

      غرور و تعصب اثر جین آستین هست نع خوهران برونته!

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.