خانه » دانشنامه » آموزشی » رشته حسابداری » استاندارد حسابداری شماره29 ایران(فعالیتهای ساخت املاک)

استاندارد حسابداری شماره29 ایران(فعالیتهای ساخت املاک)

امتیاز شما به این پست !

amlak - استاندارد حسابداری شماره29 ایران(فعالیتهای ساخت املاک)

استاندارد حسابداری شماره29 ایران(فعالیتهای ساخت املاک)

استاندارد حسابداری شماره 29 ایران در مورد حسابداری فعالیتهای ساخت املاک و مستغلات است. استاندارهای حسابداری املاک و مستغلات باید با توجه به مقدمه استاندارهای حسابداری مطالعه و به کار گرفته شود. این پست آموزشی حسابداری از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم استاندار حسابداری شماره 29 ایران در مورد حسابداری فعالیتهای املاک (تدوین شده توسط کمیته تدوین استانداردهای حسابداری1386) در قالب pdf اختصاص یافت.

مطالب این فایل pdf در مورد حسابداری ساخت املاک و مستغلات (حسابداری فعالیتهای ساختمانی و ساخت و ساز) که مطابق با استاندارد حسابداری شماره بیست و نه ایران است شامل موارد زیر می باشد :

هدف این استاندارد، دامنه کاربرد، تعاریف اصطلاحات مربوط، ماهیت فعالیتهای ساخت املاک، زمین های نگهداری شده برای ساخت املاک، مخارج ساخت املاک، درآمد و هزینه های ساخت املاک، تغییر در برآوردهای حسابداری ، فسخ معامله فروش، مشوق های فروش، واحدهای ساختمانی تکمیل شده فروش نرفته، افشا، تاریخ اجرا، مطابقت با استاندارهای بین المللی و خارجی املاک و ساختمان، اصلاح استاندارد حسابداری شماره 3، مثال توضیحی و تشریحی از حسابداری فعالیتهای ساخت ساختمان و املاک و مبانی نتیجه گیری

برای دانلود پروژه آماده اکسل و اکسس، افته خاص حسابداری برای ارائه و مقالات ترجمه شده رشته حسابداری کلیک کنید .

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.