خانه » دانشنامه » مذهبی » صوتی » دانلود دعای امام زمان در عصر غیبت با صدای استاد فرهمند

دانلود دعای امام زمان در عصر غیبت با صدای استاد فرهمند

امتیاز شما به این پست !

emam zaman25 - دانلود دعای امام زمان در عصر غیبت با صدای استاد فرهمند

دانلود دعای امام زمان در عصر غیبت با صدای استاد فرهمند

دعای حضرت امام عصر علیه السلام در زمان غیبت یکی از دعاهایی است که عاشقان و شیعیان امام زمان (ع) به خواندن آن در ایام غیبت و امتحان شیعیان اهتمام می ورزند. شیخ کلینی و افراد بزرگ دیگر از امام صادق علیه السلام روایت کرده اند که این دعا را امام به زراره تعلیم داده اند که در زمان غیبت حجت خداوند خوانده شود. استاد حاج محسن فرهمند یکی از مداحانی است که دعای امام زمان در عصر غیبت را به زیبایی خوانده است. این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم دعای امام زمان علیه السلام در زمان غیبت در قالب فایل صوتی mp3 همراه با متن دعای امام حجت در عصر غیبت با ترجمه فارسی اختصاص یافت .

متن دعای حضرت امام زمان در دوران غیبت

اَللّهُمَّ عَرِّفْنى نَفْسَكَ فَاِنَّكَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى نَفْسَكَ لَمْ اَعْرِف نَبِيَّكَ اَللّهُمَّ عَرِّفْنى رَسُولَكَ فَاِنَّكَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى رَسُولَكَ لَمْ اَعْرِفْ حُجَّتَكَ اَللّهُمَّ عَرِّفْنى حُجَّتَكَ فَاِنَّكَ اِنْ لَمْ تُعَرِّفْنى حُجَّتَكَ ضَلَلْتُ عَنْ دينى

ترجمه فارسی

خدايا خود را به من بشناسان، چون اگر خود را به من نشناسانى فرستاده‏ات را نشناخته‏ام، خدايا فرستاده‏ات را به من‏ بشناسان، زيرا اگر فرستاده‏ات را به من نشناسانى حجّتت را نشناخته‏ام، خدايا حجّتت را به من بشناسان، زيرا اگر حجّتت را به‏ من نشناسانى، از دين خود گمراه میشوم.

دانلود گلچین مداحی ادعیه و زیارات با صدای حاج محسن فرهمند آزاد

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.