خانه » دانشنامه » ورزشی » فوتبال » دانلود 8 سیو برتر و دیدنی تاریخ منچستر یونایتد توسط اشمایکل، واندرسار و …

دانلود 8 سیو برتر و دیدنی تاریخ منچستر یونایتد توسط اشمایکل، واندرسار و …

امتیاز شما به این پست !

save1 - دانلود 8 سیو برتر و دیدنی تاریخ منچستر یونایتد توسط اشمایکل، واندرسار و ...

دانلود 8 سیو برتر و دیدنی تاریخ منچستر یونایتد توسط اشمایکل، واندرسار و …

در این کلیپ فوق العاده دیدنی 8 سیو برتر و جالب پیتر اشمایکل دروازه بان افسانه ای منچستر، ادوین وان در سار دروازه بان فراموش نشدنی تیم ملی هلند و باشگاه منچستر  و دخیا دروازه بان جوان منچستر را ملاحظه خواهید کرد. این سیو ها در طول تاریخ فوتبال منچستر بی نظیر است و هر بیننده ای را به وجد خواهد آورد. 

پیتر اشمایکل دروازه بان دانمارکی منچستر متولد 1963 می باشد و یکی از بزرگترین دروازه بانان طول تاریخ فوتبال می باشد. وی از سال 1991 تا 2001 دروازه بان شماره یک منچستر بود و با این تیم به عناوین مهمی دست یافت. اشمایکل هیچ گاه از دهن فوتبال دوستان پاک نخواهد شد.

ادوین وان در سار یکی از دروازه بانان بزرگ منچستر و تیم ملی هلند بود و با تیم های مختلفی به افتخار آفرینی پرداخت. از جمله تیم های وان در سار  می توان به آزاکس (1990-1999)، یوونتوس (1999-2001)، فولهام (2001-2005)، منچستر یونایتد (2005-2011) اشاره کرد. وی همچنین 130 بازی ملی برای هلند انجام داده است.

داوید دخیا بازیکن اسپانیایی تیم منچستر یونایتد می باشد. وی هم اکنون 26 ساله است. او فوتبال خود را از اتلتیکو مادرید آغاز کرده است و با این تیم در سال ۲۰۱۰ قهرمان لیگ اروپا و سوپرجام اروپا شد. دخیا در سال 2011 به منچستر پیوسته است و هم اکنون دروازه بان شماره یک منچستر می باشد.

این کلیپ سیو های دیدنی این سه دروازه بان بزرگ منچستر یونایتد را به تصویر می کشد.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.