خانه » دانشنامه » ورزشی » فوتبال » دانلود حرکات و گل های زیبای گابریل باتیستوتا و فرانچسکو توتی در آ. اس. رم

دانلود حرکات و گل های زیبای گابریل باتیستوتا و فرانچسکو توتی در آ. اس. رم

امتیاز شما به این پست !

batistotaIranidata.com  - دانلود حرکات و گل های زیبای گابریل باتیستوتا و فرانچسکو توتی در آ. اس. رم

دانلود حرکات و گل های زیبای گابریل باتیستوتا و فرانچسکو توتی در آ. اس. رم

در این پست حرکات زیبا و منحصربه فرد و همچنین گل های گابریل باتیستوتا و فرانچسکو توتی دو ستاره  فراموش نشدنی باشگاه آ. اس. رم ایتالیا را مشاهده خواهید کرد.  این دو زوجی خطرناک برای باشگاه آس رم در سال های 2000 و 2001 محسوب می شدند. گابریل باتیستوتا ستاره بی چون و چرای آرژانتین در جام های جهانی 1994 آمریکا، 1998 فرانسه و 2002 کره و ژاپن محسوب می شد. در ادامه مختصری از زندگینامه این بازیکن بزرگ جهان فوتبال را ملاحظه خواهید کرد:

گابریل باتیستوتا فوتبال حرفه‌ای را از تیم نیولز اولد بویز در سال ۱۹۸۸ شروع کرد. بعد از آن به تیم‌های بوکاجونیورز و ریورپلاته پیوست.

در سال ۱۹۹۱ به تیم فیورنتینا رفت و ۹ سال در آنجا بازی کرد. از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ در آ. اس. رم بازی کرد. باتیستوتا در پایان دوران بازیگری خود در فوتبال به تیم العربی قطر پیوست. وی یکی از گلزن ترین بازیکنان دوران خودش بود و در ۴۱۴ بازی در تیم‌های مختلف ۳۱۱ گل به ثمر رساند.

لقب او در زمان اوج شهرتش باتی‌گل به معنای باتیستوتای گل زن بود. وی در زمانی که در آ. اس. رم بازی می‌کرد، با پیراهن این تیم گلی زیبا به تیم سابق خود یعنی فیورنتینا زد، و بعد از آن گریه کرد. به گفتهٔ خود باتیستوتا، هواداران این تیم بعد از ترک باشگاه مجسمهٔ او که در شهر قرار داشت را شکستند. ولی عده‌ای از آنها که همچنان به او علاقه‌مند بودند خرده‌های مجسمه را به عنوان یادگاری از وی با خود به خانه هایشان بردند. وی همچنین ۷۸ بازی و ۵۶ گل ملی درکارنامه دارد.

 

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.