خانه » دانشنامه » ورزشی » فوتبال » دانلود کلیپ بهترین مهارت ها و گل های فرانچسکو توتی

دانلود کلیپ بهترین مهارت ها و گل های فرانچسکو توتی

امتیاز شما به این پست !

Francesco.Totti Iranidata.com  - دانلود کلیپ بهترین مهارت ها و گل های فرانچسکو توتی

دانلود کلیپ بهترین مهارت ها و گل های فرانچسکو توتی

در این پست کلیپی زیبا از مهارت ها و حرکات دیدنی فرانچسکو توتی ستاره تمام نشدنی تیم ملی ایتالیا و باشگاه آ. اس. رم را برای دانلود و مشاهده در اختیار همه علاقه مندان به فوتبال قرار داده شده است. توتی کاپیتان همیشگی آ. اس. رم هنوز هم در سن 40 سالگی در حال بازی کردن است. وی متولد 1976 رم ایتالیاست. توتی از سال 1989 در رده جوانان آ. اس. رم و از سال 1992 تا کنون در باشگاه اصلی رم توپ زده است.  در ادامه می توانید زندیگنامه این فوتبالیست بزرگ و همچنین این کلیپ را به صورت آنلاین مشاهده فرمایید.

بعد از سه سال در تیم جوانان، توتی اولین حضور خود را برای تیم بزرگسالان رم در سن شانزده سالگی هنگامی که وویادین بوسکوف مربی این تیم بوددر ۲۸ مارس ۱۹۹۳ در پیروزی ۲–۰ مقابل برشاانجام داد، در فصل بعدبامربیگری کارلومازونه توتی اولین گل خود را در ۴ سپتامبر ۱۹۹۴ در تساوی ۱–۱ برابر فوجا به ثمر رساند. وبه طور منظم در بیشتر بازی‌های این تیم بازی می کردو در سه فصل بعد ۱۶ گل به ثمر رساند. در سال ۲۰۰۰–۲۰۰۱ رم با مربیگری فابیو کاپلو شروع بکار کرد. توتی در تیم کاپلو به دلیل مهارت پاس‌های در عمق به عنوان هافبک هجومی مورداستفاده قرار گرفت. توتی بازیکن سال فوتبال ایتالیا در سال ۲۰۰۰ و ۲۰۰۱ شناخته شد.

توتی در بازی فینال جام ملت‌های اروپا زیر ۱۸ سال در ژوئیه ۱۹۹۵ در پیروزی ۴ بر ۱ برابر اسپانیا برای ایتالیا گل زنی کرد.

در فینال زیر ۲۱ ساله‌ها در تساوی یک بر یک برابر اسپانیا نیز زنندهٔ تنها گل تیمش بود؛ ولی توتی اولین بازی رسمی خود را برای تیم ملی بزرگسالان ایتالیا در دهم اکتبر سال ۱۹۹۸ در بازی برابر سمویس انجام داد.

او در تورنمنت نهایی یورو ۲۰۰۰ نیز حاضر شد و در بازی برابر رومانی و بلژیک موفق به گلزنی شد. هر چند ایتالیا در بازی فینال طرف بازنده برابر فرانسه بود، توتی لقب بهترین بازیکن میدان را از آن خود کرد و به عقیدهٔ بسیاری از کارشناسان همچون میشل پلاتینی وی بهترین بازیکن تورنمنت بود.

در جام جهانی ۲۰۰۲ توتی آن قدرها هم خوش شانس نبود. در دور دوم رقابت‌ها توتی در بازی برابر کره با دریافت کارت زرد دوم به دلیل فریب داور در محوطهٔ جریمه (هر چند تمام کارشناسان رای بر اشتباه داور و پنالتی دادند) از زمین بازی اخراج شد تا ایتالیا از دور رقابت‌ها کنار رود.

در یورو ۲۰۰۴ هم شانس با توتی یار نبود چون از سوی کمیته داوران از انجام بازی تا مرحلهٔ نیمه نهایی برای ایتالیا محروم شد (به دلیل پرتاب توف بر صورت کریستین پولسن مدافع دانمارک، هر چند این تصویر هم توسط تلویزیون دانمارک تسلیم یوفا شد و در آن حرکت قبلی بازیکنان سانسور شده بود).

بعد از مصدومیت شدید توتی از ناحیهٔ مچ پا حضور او در جام جهانی ۲۰۰۶آلمان در هاله‌ای از ابهام قرار داشت ولی وی سرانجام با کمک پزشکان به این تورنومنت بزرگ رسید. پزشکان در درون مچ پای وی پلاتین کار گزاشته بودند تا وی بتواند بازی خود را انجام دهد. در بازی برابر استرالیا وی تک گل بازی را در آخریت دقیقهٔ بازی از روی نقطهٔ پنالتی برای ایتالیا به ثمر رساند. در برد ۳ بر ۰ برابر اوکراین توتی پاس گل اول را به زامبروتا به زیبایی داد. در بازی برابر آلمان در نیمه نهایی هم توتی به میدان رفت. وی همچنین در بازی فینال هم از ابتدا به میدان رفت ولی در دقیقهٔ ۶۱ جای خود را به هم باشگاهی اش یعنی دانیله ده روسی داد و وی همراه تیم جام طلایی را بالای سر برد و در پایان مسابقات در بین ۲۳ نفر برتر تورنومنت قرار گرفت.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.