خانه » کتاب » عمومی » دانلود کتاب انسان کامل اثر شهید مطهری با لینک مستقیم

دانلود کتاب انسان کامل اثر شهید مطهری با لینک مستقیم

2/5 - (1 امتیاز)

ensan kamel - دانلود کتاب انسان کامل اثر شهید مطهری با لینک مستقیم

دانلود کتاب انسان کامل اثر شهید مطهری با لینک مستقیم

استاد شهید مرتضی مطهری در 13 بهمن 1298 در فریمان به دنیا آمد و 11 اردیبهشت سال 1358 در تهران به وسیله گروهک منافقین ترور شده و به شهادت رسید. او یک روحانی برجسته، استاد فلسفه و کلام و تفسیر قرآن، عضو هیأت مؤتلفه اسلامی، نظریه پرداز بزرگ نظام و جمهوری اسلامی و استاد دانشگاه تهران بود که بعد از انقلاب به ریاست شورای انقلاب منصوب شد. یکی از کتابهای ارزشمند شهید مطهری، انسان کامل است. استاد مرتضی مطهری در این کتاب درباره انسان، کمالات انسان، لغزشهای بالقوه و بالفعل او، راه های تعالی انسان و سایر مطالب اساسی در مورد اسان و روح او پرداخت.

کتاب انسان کامل که لینک دانلود رایگان آن در این سایت قرار گرفت یک کتاب بسیار غنی است که مطالب و فهرستهای زیر را شامل می شود.

انسان معیوب و انسان سالم، لزوم هماهنگی در رشد ارزش های انسانی، درد انسان از دیدگاههای مختلف، درد خداجویی انسان، اجمال نظریات مکاتب مختلف درباره انسان کامل، انسان کامل از دیدگاه مکتب عقل، انسان کامل از دیدگاه مکتب عرفان و تصوف، نقد و بررسی مکتب عرفان(1)، نقد و بررسی مکتب عرفان(2)، نقد و بررسی مکتب قدرت(1)، نقد و بررسی مکتب قدرت(2)، مکتب محبت، نقد و بررسی مکتب سوسیالیسم، نقد و بررسی نظریه مکتب اگزیستانسیالیسم،

این پست مذهبی به دانلود رایگان با لینک مستقیم کتاب انسان کامل اثر استاد شهید مرتضی مطهری (چاپ سی ام دارای 329 صفحه) در قالب فایل PDF اختصاص یافت.

15 - تلگرام

دیدگاه ها 1 دیدگاه
  1. blank
    عرفان
    در تاریخ 2022/04/09 :

    خیلیییییییی ممنون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.