خانه » دانشنامه » ورزشی » کشتی » دانلود کشتی غلامرضا محمدی و کشتی گیر فرانسوی در المپیک 1996 آتلانتا

دانلود کشتی غلامرضا محمدی و کشتی گیر فرانسوی در المپیک 1996 آتلانتا

امتیاز شما به این پست !

gholamreza.mohammadi Iranidata - دانلود کشتی غلامرضا محمدی و کشتی گیر فرانسوی در المپیک 1996 آتلانتا

دانلود کشتی غلامرضا محمدی و کشتی گیر فرانسوی در المپیک 1996 آتلانتا

در این پست کشتی زیبا و دیدنی غلامرضا محمدی در مقابل کشتی گیری از فرانسه در المپیک 1996 آتلانتا نشان داده خواهد شد. غلامرضا محمدی در این کشتی خاطره انگیز توانست این حریف چغر را شکست دهد. وی پس از مسابقات المپیک 1992 بارسلون جایگزین مجید ترکان در وزن 52 کیلو گرم شد و 7 سال پی در پی توانست پیراهن تیم ملی را بر تن کند و جایگزینی شایسته ای برای مجید ترکان باشد. در ادامه مختصری از زندگینامه ای ورزشی محمدی را مرور خواهیم کرد و همچنین این کشتی زیبا را می توانید به صورت آنلاین مشاهده خواهید کرد:

محمدی متولد 1349 خرمشهر می باشد اما اصلیتی خرم آبادی دارد و در این شهر نیز بزرگ شده است. وی کشتی را زیر نظر شفافی آغاز کرد و تعریف می کند که در مسابقات آموزشگاه های استان لرستان به عنوان اولین مسابقه ای که در آن شرکت کرد، بین چهار نفر چهارم شده است.

وی توانست با کوشش بسیار عضو تیم ملی جوانان شود و در اولین حضور خود طلای مسابقات جوانان جهان در سال 1990 استانبول را  کسب کند. البته او قبل از آن نائب قهرمان نوجوانان کشور و همچنین نائب قهرمان آموزشگاه های کشور نیز شده بود. محمدی با بد شانسی تمام با یک شکست از کشتی گیر ژاپنی پنجم امید های جهان شد، این در حالی بود که او کشتی قدر روس را 8 بر 1 شکست داده بود و خیلی از ملی پوشان با دو شکست نیز قهرمان شده بودند.

او سپس در مسابقات انتخابی وزن 52 کیلو با غلبه بر همه حریفان از جمله نادر رحتمی، ناصر زینل نیا توانست پیراهن تیم ملی برای مسابقات جهانی 1993 تورنتو  برتن کند. وی خوش درخشید و در کمال ناباوری همگان توانست به فینال برسد و با شکست مقابل والنتین یوردانف بزرگ مدال نقره را از آن خود کند.

محمدی اما در مسابقات جهانی 1994 استانبول فقط به مدال برنز بسنده کرد اما در مسابقات جهانی 1995 آتلانتا باز هم نقره گرفت و باز هم در فینال مغلوب یوردانف شد. او در المپیک 1996 آتلانتا فقط به مقام پنجمی بسنده کرد.

بعد از این مسابقات افول محمدی شروع شد و در مسابقات جهانی 1997 کراسنویارسک به مدالی دست نیافت. در مسابقات جهانی  1998 تهران در میان ناباوری همگان در حالی که کشتی را از نامیک عبدالله یف آذربایجانی نائب قهرمان المپیک 4 بر صفر  پیش بود، مغلوب شد و نتوانست به فینال برسد و باز هم برنز گرفت و در حسرت طلا ماند. محمدی در 1999 آنکارا در نیمه نهایی مغلوب حریفی از اوکراین شد و دستش از مدال کوتاه ماند. بعد از این مسابقات او هیچ گاه نتوانست پیراهن تیم ملی را برتن کند زیرا مربیان تیم ملی دیگر اعتقادی به محمدی پا به سن گذاشته نداشتند و میدان را به حریفان جوانی از جمله بهنام طیبی و بابک نورزاد می دادند. محمدی بعدها توانست خود را در عرصه مربیگری ثابت کند و چندین بار سرمربی تیم ملی ایران شود.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.