خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Far Cry Primal – فار کرای پرایمال برای PC

دانلود بازی Far Cry Primal – فار کرای پرایمال برای PC

امتیاز شما به این پست !

Far Cry Primal - دانلود بازی Far Cry Primal - فار کرای پرایمال برای PC

دانلود بازی Far Cry Primal – فار کرای پرایمال برای PC

Far Cry Primal یک بازی سبک اکشن و ماجراجویانه است که توسط شرکت UbiSoft Montreal طراحی و توسط Ubisoft برای PS4 و Xbox One در 23 فوریه 2016 میلادی و برای سیستم عامل ویندوز در مارس 2016  منتشر خواهد شد. Far Cry Primal جز سری بازی های Far Cry – فارکرای می باشد. این بازی در زمان عصر حجر اتفاق می افتد. داستان بازی پیرامون زندگی یک شکارچی به نام Takker که بعدها به ریاست یک قبیله منسوب می شود اختصاص دارد. برای دیدن توضیحات بازی به همراه تصاویر و تریلر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

این بازی در آغاز عصر میانسنگی، یعنی حدود 12000 سال قبل در سرزمینی خیالی به نام Oros ، سرزمینی پر از حیوانات وحشی مانند ماموت ها و گربه هایی با دندان های تیز و برران اتفاق می افتد.
تلاش برای بقا ،چالشی روزانه است و همین امر قبایل را به نبرد با یکدیگر و همچنین حیات وحش پیرامونشان وادار می کند.بازیکنان میتوانند به عنوان یک شکارچی به نام Takker که در سرزمین Oros و در دره ای پوشیده از یخ ، بدون سلاح و با کمترین امکانات اقدام به شکار می کند، به ایفای نقش بپردازند.
Takker با استفاده از مهارت هایی که در طول بازی فرا می گیرد ، اقدام به رام کردن حیوانات وحشی می نماید و این امر نهایتاً، موجب قدرتمند شدن او و قبیله اش خواهد شد.
چون این بازی در زمان ما قبل تاریخ رخ می دهد، سلاح ها و وسایل نقلیه ی پیشرفته، در این نسخه از بازی حذف شده است و بازیکنان تنها به سلاح هایی مانند: نیزه، گرز، تبر و سلاح هایی با برد کوتاه مانند کمان دسترسی دارند. بازیکنان نمی توانند سلاح خریداری کنند و فقط می توانند آن ها را از مواد موجود در طبیعت،مثل سنگ و چوب بسازند.همچنین بازیکنان می توانند برای بدست آورد غذا به شکار بروند و طریقه ی ایجاد آتش را فرا بگیرند.علاوه بر رویارویی با حیوانات درنده، بازیکنان این شانس را دارند که رهبر قبیله باشند و برای گسترش قلمرو خود به سایر قبایل حمله کنند و آن ها را به سرزمین های دیگر برانند.بازیکنان موظفند که اعضای قبیله را رهبری کنند و از آن ها در برابر خطرات محافظت نمایند.
نکته قابل توجه دیگر این است که بازی در یک چرخه ی شبانه روزی اتفاق می افتد که این امر بر روی فضای بازی تاثیر گذار است. به عنوان مثال، برخی از دشمنان در شب ، متجاوز و خطرناک تر می شوند.
بازیکنان می توانند از آتش به عنوان ابزاری برای محافظت از خود و همچنین شکار در شب استفاده کنند و حیوانات درنده ی ماقبل تاریخ مانند گورکن و گربه های وحشی را با غذا دادن به آن ها رام نمایند. پس از آن این حیوانات در خدمت بازیکنان هستند و به آن ها در مبارزه با دشمنان، یاری می رسانند.همچنین بازیکنان می توانند به آن ها دستورهای مختلفی بدهند.همراهی های مختلف طرز رفتارهای متفاوتی دارد و بازیکنان با میل خود گزینه های مختلف را انتخاب می کنند.
Takker یک جغد دست آموز دارد که می تواند آن را مستقیما کنترل کند. با استفاده از قدرت بینایی جغد، بازیکنان می توانند پایگاه های دشمن را زیر نظر بگیرند و آن ها را شناسایی کنند.
این بازی توسط UbiSoft Montreal و با همکاری UbiSoft Toronto ،UbiSoft Kiev و UbiSoft Shaghai تولید شده است.
وقتی در مورد این موضوع که آیا Far Cry 4 دارای محتوایی مستقل و مشابه Far Cry 3 With Blood Dragon است ، سوال شد، الکسیس هاتچینسون اعلام کرد که یک پایان برای این بازی اتفاق نخواهد افتاد اما آن ها برنامه هایی در نظر دارند تا بازیکنان را غافل گیر کنند.
5 ژانویه 2015 ، UbiSoft با برگزاری نظر سنجی از بازیکنان خواست تا تغییرات مورد علاقه ی خود را در مورد بازی Far Cry بیان کنند. نظرسنجی در مورها تم های بازی نظیر: خون آشامی ، زامبی ، دایناسوری، جهان پس از آخرالزمان، جنگ های تاریخی و لوکیشن های دنیای مدرن مثل پرو و آلاسکا انجام گرفت.
این اولین بار بود که پایگاه داده ی Steam اسم رمز خود را با نام Far Cry Sigma در 2 اکتبر 2015 منتشر کرد، که این موضوع موجب تعجب همه ی مطبوعات و طرفدارانش شد.
به هر حال در 6 اکتبر 2015، UniSoft از پروژه ی بعدی خود رونمایی کرد. هرچند، که ساعاتی قبل از اعلان رسمی پروژه، توسط IGN Turky ، این خبر به بیرون درز کرده بود اما در روز بعد اعلام شد.
جین کریستوف گایوف کارگردانی این بازی را برعهده دارد. او کسی است که در چند سری از بازی های Prince Of Persia فعالیت نموده است.
در 3 دسامبر 2015،ماکسیم بلند عنوان کرد که Far Cry Primal با عظمت تر از Far Cry 4 خواهد بود.
این بازی به صورت تک کاربره طراحی شده و همزمان چند نفر نمی توانند به ایفای نقش بپردازند. این تصمیمات در طول مراحل اولیه ساخت بازی، توسط توسعه دهندگان گرفته شده بود چرا که آن ها می خواستند روی هسته اصلی داستان متمرکز شوند.
Far Cry Primal برای PS4 و Xbox One در 23 فوریه 2016 و نسخه ی ویندوزی آن نیز چندی بعد ، در تاریخ 1 مارس 2016 منتشر خواهد شد.
بازی دارای دو نسخه ویژه و متفاوت نیز هست. هر دوی این نسخه ها از نسخه اصلی گرانترند.نسخه Collector این بازی دارای ویژگی های اضافی و فیزیکی مانند: کتاب فولادی، مجموعه ای از کتاب ها و یک نقشه از Oros به همراه نسخه اصلی موسیقی متن بازی و همچنین فرهنگ اصطلاحات Wenja ، که به عنوان کتاب راهنما به بازیکنان زبان های موجود در بازی را آموزش می دهد، می باشد.

تصاویری از محیط بازی :

1 - دانلود بازی Far Cry Primal - فار کرای پرایمال برای PC

2 - دانلود بازی Far Cry Primal - فار کرای پرایمال برای PC

3 - دانلود بازی Far Cry Primal - فار کرای پرایمال برای PC

حداقل سیستم مورد نیاز :

CPU: Core i3-550 / Phenom II X4 955
CPU Speed: Info
RAM: 4 GB
(OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only
Video Card: Nvidia GeForce GTX 460 / Radeon HD 5770 1 GB
Free Disk Space: 20 GB

سیستم توصیه شده :

CPU: Intel Core i7-2600K | AMD FX-8350 or equivalent
CPU Speed: Info
RAM: 8 GB
(OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only
Video Card: NVIDIA GeForce GTX 780 | AMD Radeon R9 280X or equivalent
Free Disk Space: 20 GB

تریلر HD بازی فارکرای پرایمال

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.