خانه » دانشنامه » ورزشی » فوتبال » دانلود کلیپی تماشایی از ریوالدو و رونالدینهو

دانلود کلیپی تماشایی از ریوالدو و رونالدینهو

امتیاز شما به این پست !

rivaldo ronaldinho Iranidata.com  - دانلود کلیپی تماشایی از ریوالدو و رونالدینهو

دانلود کلیپی تماشایی از ریوالدو و رونالدینهو

در این پست کلیپی زیبا و تماشایی مهارت ها و حرکات بی نظیر ریوالدو و رونالدینهو ستاره های فراموش نشدنی تاریخ فوتبال را برای دانلود در اختیار علاقه مندان قرار داده شده است. ریوالدو از فصل ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۲ برای بارسلونا بازی می‌کرد. بهترین دوران او در بارسلونا بود و توانست در بارسلونا در سال ۱۹۹۹ بهترین بازیکن جهان شود. این بازیکن برزیلی همچون بازیکن‌های برزیلی دیگر در بارسلونا موفق بود.

وی پس از دوران موفق در بارسلون رهسپار میلان ایتالیا شد تا موفقیت های گذشته اش را ادامه دهد اما ریوالدو نتوانست در میلان موفقیت چندانی بدست آورد و در تیم ملی برزیل نیز جای خود را به بازیکنان جوانی همچون رونالدینهو وکاکا داد. ریوالدو تا سن 42 سالگی نیز هنوز بازی می کند.

ریوالدو از سال 1997 تا 2003 در تیم ملی برزیل 74 بازی ملی انجام داده است و 34 گل نیز برای برزیل زده است. وی یک نائب قهرمانی جام جهانی 1998 فرانسه و قهرمانی جام جهانی 2002 کره و ژاپن را با تیم ملی برزیل در کارنامه دارد.

رونالدینهو که فوتبال خود را در اروپا ابتدا از پاری سن ژرمن فرانسه در فصل 2001-2002 آغاز کرد و بعد از چند فصل موفقیت آمیز در سال 2003 راهی بارسلونا شد. وی تا سال 2008 در بارسلونا توپ زد و با این تیم دو بار در سال های 2004 و 2005 بهترین بازیکن جهان شد. رونالدینهو در بارسلونا دو بار قهرمانی لالیگا و یک بار جام باشگاه های اروپا را بدست آورد.  وی در شال 2008 راهی میلان شد و تا سال 2010 در این تیم بازی نکرد و نتوانست بازی های پر فروغ گذشته را تکرار کند. رونالدینهو بعد از میلان به باشگاه های برزیلی رفت و در تیم های مختلفی به بازی پرداخت.

رونالدینهو  از سال 1999 تا 2013 در تیم ملی برزیل در 97 مسابقه به بازی پرداخته است و 33 گل نیز برای برزیل زده است. وی  با این تیم قهرمان جام جهانی 2002 را نیز بدست آورده است. وب سایت ایرانی دیتا شما را به دیدن این کلیپ زیبا دعوت می کند.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.