خانه » دانشنامه » ورزشی » فوتبال » دانلود کلیپی جالب از حرکات و گل های روماریو، ریوالدو و رونالدو در بارسلونا

دانلود کلیپی جالب از حرکات و گل های روماریو، ریوالدو و رونالدو در بارسلونا

امتیاز شما به این پست !

Romario Rivaldo Ronaldo Iranidata.com  - دانلود کلیپی جالب از حرکات و گل های روماریو، ریوالدو و رونالدو در بارسلونا

دانلود کلیپی جالب ازحرکات و گل های روماریو، ریوالدو و رونالدو در بارسلونا

در این پست کلیپی جالب و دیدنی از حرکات و گل های روماریو، ریوالدو و رونالدو هنگامی که در بارسلونا حضور داشتند، را می توانید ملاحظه کنید. روماریو، ریوالدو و رونالدو سه تا از بهترین فوتبالیست های تاریخ فوتبال می باشند که هیچگاه از ذهن فوتبال دوستان پاک نمی شود. هر سه در جام جهانی های مختلفی با برزیل حضور داشتند. روماریو را با جام جهانی 1994 آمریکا می شناسیم چرا که برزیل با گل ها و حرکات او بود که توانست قهرمان جام جهانی شود. روماریو حتی ستاره مسابقات جام جهانی 1994 نیز شد.

رونالدو و ریوالدو نیز در جام جهانی 1998 فرانسه توانستند برزیل را به عنوان نائب قهرمانی جام جهانی برسانند و  سپس  در جام جهانی 2002 نیز این دو تن بودند که برزیل را به عنوان قهرمانی جام جهانی 2002 رسانند. این سه بازیکن در دوره های مختلفی در بارسلون حضور داشتند و در زمان خود جزء  ستاره های بارسلونا محسوب می شدند.

روماریو فصل های 1993-1995 در بارسلونا حضور داشت و در سال 1994 زمانی که در بارسلونا حضور داشت، عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرد. وی در بارسلونا در 84 بازی حضور پیدا کرده بود و توانست 95 گل نیز برای این تیم به ثمر برساند. روماریو همچنین 70 بازی ملی و 55 گل ملی در کارنامه دارد.

ریوالدو از فصل 1997 تا فصل 2003 در بارسلون حضور داشت و توانست در این تیم در سال 1999 بهترین بازیکن جهان شود. وی 157 بازی برای بارسلونا انجام داده است و 86 گل به ثمر رسانده است. وی همچنین 74 بازی ملی و 34 گل ملی نیز در کارنامه دارد.

رونالدوی برزیلی فصل 1996-1997 عضو بارسلونا بود و در سال 1997 زمانی که در بارسلونا بود عنوان بهترین بازیکن جهان را از آن خود کرد.  وی در 37 بازی که برای بارسلونا  انجام داده است توانسته بود 34 گل به ثمر برساند. رونالدو 98 بازی ملی و 62 گل ملی نیز برای برزیل به ثمر رسانده است.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.