خانه » بازی » اکشن » دانلود بازی Garshasp The Temple of the Dragon – گرشاسپ: معبد اژدها

دانلود بازی Garshasp The Temple of the Dragon – گرشاسپ: معبد اژدها

امتیاز شما به این پست !

garshasp the temple of the dragon - دانلود بازی Garshasp The Temple of the Dragon - گرشاسپ: معبد اژدها

دانلود بازی Garshasp The Temple of the Dragon – گرشاسپ: معبد اژدها

Garshasp The Temple of the Dragon (گرشاسب معبد اژدها) یک بازی سبک ماجراجویی و سوم شخص است که به وسیله ی Dead Mage Inc برای سیستم عامل ویندوز و لینوکس منتشر شده است، داستان این بازی سرگذشت یکی از قهرمانان اساطیری ایران، گرشاسب است که معروف به قاتل هیولاها ست.این بازی توسط Dead Mage بر اساس آخرین پروژه منسوخ شده ی استودیوی بازی سازی فن افزار شریف ایجاد شده است.نسخه آنلاین این بازی برای سیستم عامل ویندوز در 8 می 2011 منتشر شد و یک روز بعد از طریق سرویسهای  Steamو GamersGate قابل دستیابی بود. به محض انتشار، بازی با نظرات مختلف مواجه شد، بعلاوه این بازی به عنوان تلاش مستقل و جاه طلبانه ی توسعه دهندگان مورد تحسین قرار گرفت. در حال حاضر Dead Mage مشغول بررسی و ایجاد نسخه ی دیگری از این بازی برای سیستم عامل لینوکس است.

در مورد بازی Garshasp The Temple of the Dragon :
گرشاسب (معبد اژدها) یک بازی سبک ماجراجویی و سوم شخص است، این بازی در سرزمین افسانه ای در ایران باستان که توسط هیولاها و دیوها تسخیر شده اتفاق می افتد، در این بازی به طور ویژه به جنگ با انواع مختلف سلاح و فنون جذاب جنگی توجه ویژه ای شده است، نحوه ی حل معماها نیز نقش مهمی در جریان بازی ایفا میکند.
گرشاسب توانایی پرش، پرش در حال دویدن، گول زدن و همچنین تولید نور و حملات سنگین را دارست که در نبردهای رو در رو به شما امکان می دهد تا از مانورهای گوناگونی بهره ببرید. با پیشرفت در بازی میتوانید روشها و مهارتهای بیشتر و جدیدتری را برای حمله آزاد کنید.
حملات بیشتر موجب درگیر شدن بازیکنان و بالارفتن توانایی گرشاسب می شود و بازیکن را قادر می سازد تا مهارتهای مختلفی را کسب نماید. برای از بین بردن دشمنان قوی ابتدا باید آنها را با حملات معمولی ضعیف کرده و سپس از بین ببرید. جراحات بازیکنان به وسیله ی گوی های آبی رنگ نصب شده بر روی ستونهایی که در سراسر محیط بازی پخش شده اند التیام می یابد. گوی های قرمز رنگ موجود نیز باعث افزایش تجربیات بازیکنان می شود. بازی به گونه ای برنامه ریزی شده که کنترلی روی نحوه نمایش ندارید، چون کنترل دوربین ها بر اساس اقدام فعلی و یا رویداد در حال وقوع، تغییر می کند.
حل معماهای بازی عمدتا با استفاده از عناصر مختلف محیطی با ایجاد چالشهای مختلف امکان پذیر است، به طور مثال در صحنه ای گرشاسب باید با اهرم قرار دادن شمشیر خود سطحی عمودی را برای کمک کردن به همراهانش کنترل کند.
داستان بازی Garshasp The Temple of the Dragon :
سالها بعد از زندانی شدن اژیدهاک توسط فریدون در کوه دماوند، دیوها و شیاطینی که جزء فرماندهان ارتش مخوف اژیدهاک بودند در نقاط مختلف سرزمین باستانی Khunirath افزایش یافتند و در برابر انسانها به شرارت پرداختند، هر دیو قسمتی از سرزمین انسانها را تصرف کرده و به مردم ظلم و ستم روا می داشت.
Hitasp از تاجی طلایی که دارای قدرتهای متعدد جادویی مرگباری بود با همراهی دیوها، برای ایجاد امپراتوری خود در سرزمین سنگی Faranbagh در Hara Berezaiti استفاده می کرد.Siavoshgar سرزمینی افسانه ای و زادگاه بسیاری از پهلوانان بود که بوسیله ی Hitasp و همراهانش مورد حمله قرار گرفت، در این جنگ برادر گرشاسب، Oroxia درحال دفاع از سرزمین اجدادی خود کشته شد.
گرشاسب به همراه نوه ی جمشید، سفری را به سوی دژ Hitasp به منظورگرفتن انتقام خون برادرش و پیدا کردن چیزهای مهمتری که از آنها گرفته شده بود آغاز میکند و اینجاست که شجاعت گرشاسب نقش مهمی را در سرنوشت جهان بازی میکند.

تصاویری از محیط بازی Garshasp The Temple of the Dragon :

1 - دانلود بازی Garshasp The Temple of the Dragon - گرشاسپ: معبد اژدها

2 - دانلود بازی Garshasp The Temple of the Dragon - گرشاسپ: معبد اژدها

3 - دانلود بازی Garshasp The Temple of the Dragon - گرشاسپ: معبد اژدها

حداقل سیستم مورد نیاز :

CPU: Pentium 4 2.0 GHz
CPU Speed: 2.0 GHz
RAM: 1 GB
OS: Windows XP, Vista, 7
Video Card: 256 MB RAM, NVIDIA GeForce 6600 and up
Sound Card: Yes
Free Disk Space: 3 GB

سیستم توصیه شده :

CPU: 2.5 GHz dual core CPU
RAM: 2.5 GB
OS: Windows XP, Vista, 7 64-bit
Video Card: 512 MB RAM, NVIDIA GeForce 8800 or ATI Radeon HD 4600 GPU
Sound Card: Yes
Free Disk Space: 3 GB

15 - تلگرام

دیدگاه ها 78 دیدگاه
  1. blank
    Sarallah
    در تاریخ 2021/12/21 :

    سلام ببخشید میشه نسخه گرشاسپ گرز ثریت رو هم دوبله فارسیشو بزارید؟

  2. blank
    امید
    در تاریخ 2021/12/18 :

    سلام
    آیا سازندگان و ناشران بازی از انتشار رایگان بازی رضایت دارند ؟ چون من دیدم در بعضی سایتا این بازی به فروش میرسه !

    • blank
      محمدعلی
      در تاریخ 2021/12/18 :

      سلام امید
      بازی به صور رایگان در سایت های فارسی زبان منتشر شده، در صورت رضایت نداشتن سازنده، می تونه پیام بده و ما لینک رو برداریم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.