خانه » دانشنامه » ورزشی » ورزش های دیگر » دانلود کلیپ بهترین حرکت های لبرون جیمز ستاره بزرگ دنیای بسکتبال

دانلود کلیپ بهترین حرکت های لبرون جیمز ستاره بزرگ دنیای بسکتبال

امتیاز شما به این پست !

LeBron James.BestIranidata - دانلود کلیپ بهترین حرکت های لبرون جیمز ستاره بزرگ دنیای بسکتبال

دانلود کلیپ بهترین حرکت های لبرون جیمز ستاره بزرگ دنیای بسکتبال

در این کلیپ فوق العاده زیبا مجموعه ای از بهترین حرکات و مهارت های لبرون جیمز ستاره بزرگ بسکتبال آمریکا در سال های اخیر را ملاحظه خواهید کرد. این کلیپ توانایی و استعداد فوق العاده جیمز را نشان می دهد. این کلیپ می تواند برای بسیاری از علاقه مندان به ورزش بکستبال جالب توجه باشد. در ادامه می توانید پخش آنلاین این کلیپ و همچنین خلاصه ای زندگینامه ورزشی لبرون جیمز را ملاحظه کنید:

لبرون ریمون جیمز ( LeBron Raymone James)، بسکتبالیست سر شناس آمریکایی، در سال ۲۰۰۴، در سن ۱۹ سالگی جایزهٔ بهترین بازیکن جوان سال اتحادیهٔ ملی بسکتبال (NBA) را از آن خود کرد. در تاریخ بسکتبال، او جوان‌ترین بازیکنی است که تا به حال به این افتخار نائل آمده است. بر اساس نظرسنجی ای‌اس‌پی‌ان هر 4 سال، یکبار انجام می‌شود و در سه‌ماهه سوم سال ۲۰۱۵، جیمز با ۲۲٫۴ درصد آرا محبوبترین بازیکن ان بی ای است. وی این در سال ۲۰۱۳ و در دو ماه اول ۲۰۱۴ نیز عنوان محبوب‌ترین را از آن خود نمود.

lebron - دانلود کلیپ بهترین حرکت های لبرون جیمز ستاره بزرگ دنیای بسکتبال

وی متولد ایالت اوهایو می‌باشد. او در این فصل در تیم کلیولند کاوالییرز بازی می کند. او یکی از رکوردداران لیگ حرفه‌ای می‌باشد. جیمز سومین گلزن تاریخ لیگ ان بی ای با آمار (بالای ۲۷ امتیاز در هر بازی) پس از مایکل جردن و ویلت چمبرلین قرار دارد. لبرون به عنوان یکی از بهترین بازیکن‌های تاریخ بسکتبال به شمار می‌آید.

او تا کنون دو بار در سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ عنوان بهترین بازیکن فصل ان بی ای را از آن خود کرده‌است. جیمز در سال ۲۰۰۸ بهترین گل زن لیگ لقب گرفت. وی از سال ۲۰۰۵ تا کنون در تیم ستارگان همایش شرق قرار گرفته و در سالهای ۲۰۰۶ و ۲۰۰۸ هم بهترین بازیکن بازی ستارگان لقب گرفته‌است. لقب او شاه جیمز می‌باشد. او دو متر و سه سانت (شیش فوت و هشت اینچ) قد دارد و در پست تهاجمی یا اسمال فوروارد استفاده می‌شود. جیمز تا کنون عنوان قهرمانی ان بی ای را بدست نیاورده‌است. او از دیدگاه تحلیل گران لیگ به عنوان کاربردی‌ترین و تأثیر گزارترین بازیکن لیگ معرفی شده‌است. او یکی از سه بازیکن تاریخ ان بی ای به شمار می‌رود که توانسته در اولین فصل حضور خود در لیگ آمار (۲۰ امتیاز و ۵ ریباند و ۵ پاس گل) را در هربازی بدست آورد. او تنها بازیکن ان بی ای به شمار می‌رود که در یک دیدار موفق به کسب ۴۳ امتیاز و ۱۳ ریباند و ۱۵ پاس گل و ۲ توپ ربایی و ۴ بلاک شوت (در بازی با دنور) شده‌است. جیمز تا کنون ۴ بار در تیم اول منتخب ان بی ای و ۲ بار در تیم منتخب دفاعی قرار گرفته‌است. او در سال ۲۰۱۰ با قراردادی ۶ ساله به ارزش ۱۱۰ میلیون دلار از تیم کلیولند به میامی هیت منتقل شد تا در کنار دوین وید و کریس باش (که آن‎ها نیز قرارداد شش ساله دارند) بازی کند.

او در سال ۲۰۱۴ به تیم زادگاه خود یعنی کلیولند کاوالیرز بازگشت تا در کنار کوین لاو و اروینگ این تیم را به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی تبدیل کند. او بازیکنی حرفه‌ای است که علاوه بر بازی درست و آموزنده یکی از ورزشکاران خوش اندام است.

 

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.