خانه » دانشنامه » ورزشی » ورزش های دیگر » دانلود بهترین حرکات آلن آیورسن (ستاره بسکتبال) به همراه زندیگنامه وی

دانلود بهترین حرکات آلن آیورسن (ستاره بسکتبال) به همراه زندیگنامه وی

امتیاز شما به این پست !

Allen Iverson Ultimate CrossoverIranidata.com  - دانلود بهترین حرکات آلن آیورسن (ستاره بسکتبال) به همراه زندیگنامه وی

دانلود بهترین حرکات آلن آیورسن (ستاره بسکتبال) به همراه زندیگنامه وی

در این پست کلیپی از بهترین حرکات و دریبل های آلن آیورسن ستاره بزرگ و مشهور دنیای بسکتبال را ملاحظه خواهید کرد. در این کلیپ فوق العاده زیبا و تماشایی دریبل های مختلفی از آیورسن را مشاهده خواهید کرد. بیشتر این این دریبل ها مربوط به دریبل های کراس اور می باشد. دریبل کراس اور به شرح زیر می باشد:

زمانی که مالک توپ موقعیت آن را با زدن یک دریبل از یک دست به دست دیگر تغیر می‌دهد. تکنیک کراس اور از اصول اولیه بسکتبال است و برای دور نگه داشتن توپ از مدافع استفاده می‌شود. بهترین کاربرد کراس اور زمانی است که مالک توپ در مقابل مدافع طوری دریبل بزند که انگار دارد به یک سمت می‌رود و ناگهان بسمت دیگر برود و مدافع را جا بگذارد.

آلن آیورسن یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ بسکتبال می باشد. وی با جثه ای کوچک و با قدی به اندازه 1.83 توانست در پست گارد شوت خود را به عنوانی بازیکنی در خور توجه نشان دهد. در ادامه می توانید این کلیپ فوق العاده زیبا را به صورت آنلاین مشاهده کنید. همچنین زندگینامه ورزشی ایورسن را نیز برای علاقه مندان در ادامه قرار داده ایم:

آلن ازاییل آیورسن در سال ۱۹۷۵ در ایالات متحده به دنیا آمد.بازیکن حرفه ای بسکتبال که هم درپست یک و هم پست دو سابقه بازی دارد. وی در دبیرستان باتل  برنده جایزه بهترین ورزشکار هم در فوتبال و هم در بسکتبال را بدست آورد.بعد از دبیرستان جذب دانشگاه جورج تاون  شد و ۲۲٫۹ امتیاز در مسابقات بدست می آورد. بعداز دوسال حضور در دانشگاه بدلیل استعداد وشایستگی اش در درفت سال ۱۹۹۶ توسط فیلادلفیا ۷۶رز در برداشت اول به لیگ ان بی ای آمد. دراولین سال حضورش درلیگ برنده عنوان بهترین بازیکن سال اولی شد.۱۱ بار درمسابقات آل استار حضور یافته و درسالهای ۲۰۰۱ و ۲۰۰۵ برنده جایزه MVP شده است. درسال های ۱۹۹۸-۹۹ و ۲۰۰۰-۲۰۰۱ و ۲۰۰۴-۲۰۰۵ برنده جایزه بهترین بازیکن امتیازآور در مسابقات شده است. اگر از جثه ۱۸۳ سانتی اش بگذریم وی یکی از پرکارترین و بهترین بازیکنان در زمینه کسب امتیاز بشمار میرود. میانگین ۲۶٫۷ امتیاز درفصولی که بسکتبال nba بازی میکرده مصداق این موضوع است.این آمار در پلی آف ها به ۲۹٫۷ امتیاز درهربازی نیز رسیده است.وی همچنین برای تیمهای دنورناگتس و دیترویت پیستونز و ممفیس گریزلیز بازی کرده است.آخرین سال حضورش در nba را دوباره به تیم فیلادلفیا ۷۶رز آمدو به ترکیه رفت و درتیم بشیکتاش برای یک فصل در ۲۰۱۰-۱۱ بازی کرد. توسط شبکه ورزشی ای اس پی ان  درسال ۲۰۰۸ طی یک نظر سنجی پنجمین فرد در پست گارد شوت انتخاب شد.

Iversen - دانلود بهترین حرکات آلن آیورسن (ستاره بسکتبال) به همراه زندیگنامه وی

کارنامه ورزشی آلن آیورسن در طی 16 سال

حضوردرتیم ملی آمریکا در سالهای ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴
باارزشترین بازیکن لیگ (mvp) درسال ۲۰۰۱
بهترین بازیکن سال اولی درسال ۱۹۹۷
شرکت در ۱۱ دوره مسابقات آل استار به عنوان استارتر ازسال ۲۰۰۰ الی ۲۰۱۰
2 بار برنده جایزه باارزشترین بازیکن آل استار در ۲۰۰۱ و ۲۰۰۵
4 بار برنده جایزه برترین بازیکن لیگ ازنظر کسب امتیاز درسالهای ۱۹۹۹-۲۰۰۱-۲۰۰۲-۲۰۰۵)
3 بار برترین بازیکن لیگ درزمینه توپ ربائی درسالهای ۲۰۰۱-۲۰۰۳
3 بار حضور درتیم اول لیگ درسالهای ۱۹۹۹-۲۰۰۱-۲۰۰۵
3 بارحضور درتیم دوم لیگ درسالهای ۲۰۰۰-۲۰۰۲-۲۰۰۳

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.