خانه » دانشنامه » ورزشی » کلیپ » دانلود کلیپی جالب و دیدنی از جیبا بازیکن فراموش نشدنی دنیای والیبال

دانلود کلیپی جالب و دیدنی از جیبا بازیکن فراموش نشدنی دنیای والیبال

امتیاز شما به این پست !

gibawww.Iranidata.com  - دانلود کلیپی جالب و دیدنی از جیبا بازیکن فراموش نشدنی دنیای والیبال

دانلود کلیپی جالب و دیدنی از جیبا بازیکن فراموش نشدنی دنیای والیبال

جیبا یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ والیبال دنیا می باشد. هیچ والیبال دوستی جیبا را نمی تواند از خاطر به یاد ببرد. این پست به کلیپی زیبا و دیدنی از این بازیکن بزرگ تاریخ والیبال اختصاص پیدا کرده است. ژیلبرتو آمائوری گودوی فیلیو متولد ۲۳ دسامبر ۱۹۷۶ در لوندرینا، برزیل که عموماً با نام جیبا شناخته می‌شود، بازیکن سابق والیبال اهل کشور برزیل است. این بازیکن بزرگ از سال ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۲ عضو تیم ملی برزیل بود. کارشناسان و مردم جهان او را به عنوان یکی از اسطوره‌های والیبال جهان می‌دانند. وی پس از المپیک ۲۰۱۲، اعلام بازنشستگی خود را از تیم ملی برزیل اعلام می‌کند و پس از ۳۱۹ بازی ملی از تیم ملی کشورش خداحافظی می‌کند. جیبا دارنده مدال طلای بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۰۴ آتن است. این بازیکن بزرگ در سال ۲۰۱۴ در سن ۳۷ سالگی از والیبال خداحافظی کرد. در ادامه می توانید این کلیپ زیبا را به صورت آنلاین مشاهده کنید.

ورزش حرفه‌ای ژیلبرتو گودوی فیلیو در سال ۱۹۹۳ در باشگاه کوریتیبا آغاز می‌شود. جیبا در همان سال به تیم ملی جوانان دعوت می‌شود و در مسابقات قهرمانی آمریکای جنوبی در رده جوانان قهرمان شد. در سال ۱۹۹۵، پس از یک فصل در کوکامار، در سن ۱۸ سالگی، برای اولین بار به تیم ملی بزرگسالان برزیل دعوت شد کسب اولین قهرمانی آمریکای جنوبی کار خود را در تیم ملی آغاز نمود. جیبا در همین سال توانست به موفقیت بزرگی برسد و مدال نقره لیگ جهانی و مدال برنز جام جهانی را به دست آورد.

giba - دانلود کلیپی جالب و دیدنی از جیبا بازیکن فراموش نشدنی دنیای والیبال

جیبا در بین سال‌های ۱۹۹۶ و ۲۰۰۰ به باشگاه‌های متعددی در برزیل پیوست. او در فصل بعد با میناس موفق به کسب قهرمانی سوپر لیگ برزیل شد. ژیبا در سال‌های بعد نتایج خوبی را با تیم ملی برزیل به دست آورد، دو قهرمانی در قهرمانی والیبال آمریکای جنوبی و جام بزرگ قهرمانان ۱۹۹۷. ژیبا در سال ۱۹۹۹ برنز لیگ جهانی را به دست آورد و در ادامه مدال طلا بازی‌های پان امریکن را به همراه داشت. جیبا در سال ۲۰۰۰ به اولین تجربه بازی در خارج از کشور خود رسید و با توری فرارا ایتالیا قراردای سه ساله به ثبت رساند. ژیبا در همین حال در سال ۲۰۰۲ موفق شد برای اولین بار در زندگی حرفه‌ای خود با تیم ملی برزیل قهرمان قهرمانی والیبال جهان شود و در جام جهانی ۲۰۰۳ با برزیل قهرمانی دیگری را تجربه کند. وی در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۰۴ درخشید و تنوانست اولین مدال المپیک خود را به دست آورد و به کارنامه درخشان خود مدال طلا را اضافه نماید و در ادامه قهرمان لیگ جهانی رم شود. ژیبا پس از حضور در فرارا به کونئو پیمونته پیوست و موفق به کسب جام حذفی ایتالیا در سال ۲۰۰۶ شد. ژیبا در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۰۶ در ژاپن قهرمانی دیگری را به دست آورد و در این مسابقات به عنوان بهترین بازیکن شناخته شد، ژیبا در ادامه در لیگ جهانی با برزیل در مسکو قهرمان شد. ژیبا در سال ۲۰۰۷ خاتمه همکاری با کونئو را اعلام نمود و به روسیه رفت و به باشگاه ایسکرا پیوست و نتایج قابل توجهی به دست آورد. در سال ۲۰۰۸ حتی تا پای فینال المپیک در پکن با تیم برزیل رفت اما در نهایت مدال برنز را به خانه برد. در سال ۲۰۰۹ او برای دو فصل به پینهیروس پیوست و به برزیل بازگشت.

جیبا در طول تابستان سال ۲۰۰۹ به با درخشش خود و هم تیم‌هایش موفق به کسب مدال طلا در لیگ جهانی و مسابقات قهرمانی آمریکای جنوبی و جام بزرگ قهرمانان جهان شد. ژیلبرتو در سال ۲۰۱۰ به فینال مسابقات قهرمانی جهان در ایتالیا رسید و قهرمانی دیگری را با برزیل پرآوازه به دست آورد. ژیلبرتو آمائوری د گودوی فیلیو در فصل ۱۲-۲۰۱۲ توسط فلوریپا جذب شد و نایب قهرمانی برزیل را به دست آورد. ژیبا پس از المپیک ۲۰۱۲، اعلام بازنشستگی خود را از والیبال بین‌المللی اعلام می‌کند و بازوبند کاپیتانی خود را برونو رزنده می‌دهد تا کاپیتان پر افتخار برزیل پس از ۳۱۹ بازی ملی از تیم ملی کشورش خداحافظی کند. ژیبا فصل بعدی را در آرژانتین در باشگاه سیوداد د بولیوار می گزراند و نایب قهرمانی لیگ آرژانتین را با بولیوار تجربه می‌کند. ژیبا پر افتخار در فصل ۱۴-۲۰۱۳ می به کریستا می‌رود و پس از سه ماه فعالیت در این تیم با النصر امارات متحده عربی به توافق می‌رسد و در لیگ امارات توپ می‌زند، ژیبا پس از مدتی با النصر به مشکلاتی بر می‌خورد و به برزیل باز می‌گردد. جیبا در سال ۲۰۱۴ در سن ۳۷ سالگی از والیبال خداحافظی کرد.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.