خانه » دانشنامه » ورزشی » فوتبال » کلیپ مقایسه کریس رونالدو,رونالدو,رونالدینهو

کلیپ مقایسه کریس رونالدو,رونالدو,رونالدینهو

امتیاز شما به این پست !

ronaldocrcdinho - کلیپ مقایسه کریس رونالدو,رونالدو,رونالدینهو

 این فیلم  مقایسه ای بین سه اسطوره بزرگ فوتبال  کرستیان رونالدو،رونالدوی برزیلی و رونالدینهو انجام داده است. کریستیان رونالدو بازیکن پرتغالی تیم رئال مادرید که تا کنون  دو بار در سال های 2008 و 2013 به عنوان بهترین بازیکن فوتبال انتخاب شده است.  او بازیکنی فوق العاده با خصوصیت تهاجمی بسیار بالاست  که ابتدا با تیم پورتو خود را به جهان فوتبال معرفی کرد و سپس به تیم منچستر یونایتد پیوست و بعد از آن راهی تیم رئال مادرید شد و هم اکنون نیز در حال بازی در همین تیم می باشد.

 لوئیز لازاریزیو دی  لیما  ملقب به رونالدو تا کنون سه بار در سال های 1996،1997و2002 عنوان بهترین بازیکن جان را به خود اختصاص داده است. او همچنین  آقای گل جام جهانی 2002 شده است و به عقیده بسیاری از کارشناسان در صورت عدم مصدومیت بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می توانست باشد. رونالدو با 15 گل بیشترین گل را در ادوار مختلف جام جهانی زده است و رکورد گرد مولر آلمانی را توانست بعد از سال ها  بشکند. او در تیم های  کروزیروی برزیل، آیندهون هلند، بارسلونای اسپانیا ، اینتر میلان ایتالیا، رئال مادرید اسپانیا ،میلان ایتالیا و کورینتیانس برزیل  بازی کرده است.او در سال 2011 از فوتبال خداحافظی کرده است.

رونالدو آسيس دوموربرا(رونالدينهو)  در سال های 2004و 2005 عنوان بهترین بازیکن جهان را به خود اختصاص داده است.رونالدينيو فوتبال را زيباتر و هنرمندانه تر مى كند. او خوشبختى را به همه هديه مى كند و خنده اش او را زيباتر مى كند. با وجود رونالدينيو، فوتبال يك بازى و يك هنر است و اين همان تعريفى است كه من دوست دارم. او نه تنها درخششى فردى دارد، بلكه به فكر همه است. اوتا کنون در تیم  های  گرميو برزيل، پاري سن ژرمن فرانسه، بارسلونای اسپانیا، میلان ایتالیا و اتلتیکو مینیروی برزیل بازی کرده است.

15 - تلگرام

دیدگاه ها 1 دیدگاه
  1. blank
    رونالدو برزیلی
    در تاریخ 2014/03/31 :

    رونالدو کجایی که یادت بخیر!
    رونالدو برزیلی رو می گم:D

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.