خانه » دانشنامه » آموزشی » کامپیوتر » دانلود پروژه Sybil Attack (حمله سیبیل) در VANET با NS-2

دانلود پروژه Sybil Attack (حمله سیبیل) در VANET با NS-2

امتیاز شما به این پست !

sibyl attack in vanet 1 - دانلود پروژه Sybil Attack (حمله سیبیل) در VANET با NS-2

دانلود پروژه Sybil Attack (حمله سیبیل) در VANET با NS-2

حمله سیبیل (Sybil attacks) به عنوان یک تهدید امنیتی جدی برای شبکه های Ad hoc و شبکه های حسگر مورد توجه می باشد. همچنین این حمله با ایجاد یک تصور از  ازدحام ترافیک  موجب مختل شدن کاربردهای بلقوه شبکه های ادهاک وسایل نقلیه(VANETs) می شوند.در این مقاله،ما تلاش می کنیم با استفاده از تجزیه و تحلیل توزیع قدرت سیگنال حملات سیبیل را کشف کنیم.نخست، ما یک روش همکاری(تعاونی) برای بررسی موقعیت های گره های سیبیل بلقوه پیشنهاد می کنیم.در ادامه ما از یک الگوریتم مبتنی بر اجماع نمونه تصادفی(RANSAC) برای قوی تر نمودن روش همکاری در برابر داده های دور تری که توسط گره های سیبیل جعل شده اند استفاده می کنیم. برای خرید پروژه و مستندات پروژه Sybil attacks in VANET به ادامه مطلب مراجعه فرمایید. هرچند، چندین ایراد ذاتی این روش همکاری ما را بی درنگ به استفاده از روش های اضافه دیگر می کند.ما یک روش آماری معرفی می کنیم و یک سیستم طراحی می کنیم که قادر به  بررسی جایی که وسلیه نقلیه می آید می شویم.این سیستم، سیستم شاهد وجود(PES) نامیده می شود.با PES ما می توانیم دقت کشف که از آنالیز آماری استفاده می کند را  بر روی یک  دوره مشاهده را بالاتر ببریم.در انتها بر مبنای نقشه های واقعی و مدل های ترافیک، ما می توانیم برای ارزیابی انعطاف پذیری و کارایی، روش خود را با  استفاده از شبیه سازی مورد سنجش قرار می دهیم.طرح ما اثبات می کند یک روش مقرون به صرفه برای سرکوب حملات سیبیل بدون پشتیبانی اضافه از موقعیت سخت افزار خاص است.

مدل حمله سیبیل

حملات سیبیل به یک گره مخرب که از چندین هویت جعلی استفاده می کند مراجع می کند.در شبکه های بیسیم، گره های متحرک معمولا با توزیع همه پخشی بسته های فانوس از وجود همسایه های خود و هویت آنها و موقعیتشان مطلع می شوند. با این حال، با توجه به ماهیت نامرئی از ارتباطات بی سیم، یک گره مخرب می تواند به آسانی بدون آنکه کشف شود از چندین هویت استفاده کند.

در این گزارش، ما به وسیله نقلیه بصورت یک گره  در بافت یک VANET مراجعه می کنیم.ما به گره فیزیکی ای که بصورت یک گره مخرب چند هویت را برای خود ادعا می کند مراجعه می کنیم. به این گره ها گره های سیبیل می گوییم.

 

توضیحات و نتایج شبیه سازی :

 

شبیه سازی این مقاله توسط نرم افزار شبیه ساز NS2 انجام شده است و کد ها قابل اجرا می باشند.همچنین نحوه حمله سیبیل در شبکه VANET  را بصورت انیمیشن(namدر NS2) شبیه سازی و از اجرای آن فیلم برداری نمودم که در همین پوشه پیوست شده است.روش کشف حمله سیبیل در این مقاله به دو حالت IMPROVED  و PRIVIOUS با پارامتر هایی از جمله زمان، انحراف گره های سیبیل و تراکم خودرو ها بررسی شده است که در زیر نتیجه خروجی و شبیه سازی آن را مشاهده می فرمایید.

Sybil Attack pic1 - دانلود پروژه Sybil Attack (حمله سیبیل) در VANET با NS-2

تصویر 1:تاثیر زمان مشاهده بر نرخ کشف گره سیبیل(نمودار عمودی درصد نرخ کشف و نمودار افقی زمان را نشان می دهد)

 

 

 

در شبیه سازی تصویر 1 از انحراف گره سیبیل 5 متر و 10 متر و زمان مشاهده 15 ثانیه استفاده نمودیم. نتایج حاصل نشان می دهد که روش IMPROVED با انحراف 10 بیشترین دقت کشف را در کشف گره های سیبیل دارا می باشد و نرخ کشف گره سیبیل به بیش از 92 درصد می شود.روش IMPROVED

با انحراف 5 دقت کمتری دارد.روش PRIVIOUS با انحراف 5 کمترین دقت را در کشف داراست.

Sybil Attack pic2 - دانلود پروژه Sybil Attack (حمله سیبیل) در VANET با NS-2

تصویر 2 :تاثیر تراکم خودروها بر نرخ کشف گره سیبیل

 

همانطور که در خروجی شبیه سازی(تصویر2) مشاهده می کنید روش IMPROVED با افزایش تراکم، دارای دقت بالاتری در کشف می باشد و حداقل نرخ کشف نیز 96 درصد می باشد.روش PRIVIOUS نیزدر ابتدا دقتی برابر 91 را دارا است.

 

فیلم نتایج شبیه سازی در لینک دانلود موجود است.

لینک خرید پروژه با قیمت 20 هزار تومان

[zarinpalpaiddownloads id="46"]

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.