خانه » دانشنامه » آموزشی » دانلود پروژه سیستم تجویز دارو با prolog

دانلود پروژه سیستم تجویز دارو با prolog

امتیاز شما به این پست !

Daroo prolog - دانلود پروژه سیستم تجویز دارو با prolog

دانلود پروژه سیستم تجویز دارو با prolog

پروژه سیستم تجویز دارو با prolog – در این پست یک پروژه پرولوگ (زبان برنامه نویسی prolog) قرار دادیم که بیشتر در قواره یک پروژه دانشجویی می باشد. در این پروژه سیستم تجویز دارو را به زبان پرولوگ نوشته ایم که از طریق ورودی های تشخیص می دهد که چه دارویی باید در چه زمانی ،چه مقدار و برای چه کسانی مصرف شود. برای دانلود پروژه تجویز دارو و مشاهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 به دليل پيچيدگي تصميمات پزشكي، كاربرد سيستم هاي اطلاعاتي جهت پشتيباني از اين تصميمات افزايش يافته است. در اين بين، نقش سيستم هاي هوشمند در ياري رساني به پزشكان برجسته است. در اين مقاله، به بررسي قابليت اين سيستم ها در پزشكي پرداخته شده است و مهم ترين چال شهاي به كارگيري اين سيست مها مورد بحث قرار گرفته است. محدوديت تكنولوژي، هزين هي سيستم، نگهداري

متخصصين در سازمان، وارد كردن داد ههاي بيمار در سيستم، مشكلات كسب دانش، مدل سازي دانش پزشكي، تأييد عملكرد سيستم، توصيه هاي اشتباه و مسؤوليت در برابر خطا، محدوديت حوزه ي عملياتي هوش مصنوعي و ضرورت يكپارچگي آن با فعاليت هاي جاري از جمله چال شهاي پيش روي به كارگيري اين نوع سيستم ها است كه مستلزم ارايه ي راهكار يا پاسخ هاي مناسب مي باشد.

 

امروزه به دليل گسترش دانش و پيچيد هتر شدن تصميم گيري،استفاده از سيستم هاي اطلاعاتي به خصوص سيستم هاي در حمايت از (Artificial Intelligence) هوش مصنوعيتصميم گيري اهميت بيشتري يافته است . هوش مصنوعي به سيستم هايي اطلاق مي شود كه مي توانند رفتارهايي واكنش هايي) مشابه رفتارهاي هوشمند انساني (از جمله درك شرايط پيچيده، شبيه سازي فرايندهاي تفكري و شيوه هاي استدلالي انسان و پاسخ موفق به آن، يادگيري و توانايي كسب دانش و استدلال براي حل مسايل) داشته باشند.

گسترش دانش در حوزه ي پزشكي و پيچيدگي تصميمات مرتبط با تشخيص و درمان (به عبارتي حيات انسان) توجه متخصصين را به استفاده از سيستم هاي پشتيبان تصميم گيري در امور پزشكي جلب نموده است. در اين بين، استفاده از انواع مختلف سيستم هاي هوشمند در پزشكي رو به افزايش است به طوري كه امروزه تأثير انواع سيستم هاي هوشمند در پزشكي مورد مطالعه قرار گرفته است.

به دلیل گستردگی فراوان بیماری ها و دارو ها و با توجه به حالات بیماران از لحاظ سن و وزن و جنسیت و سابقه بیماری ، یک پزشک می تواند حالات محدودی حالات نسخه را در ذهن نگه دارد و برای حالات و موارد دیگر باید از کنابهای مرجع بهره گرفت و محاسبات آن را انجام داد و نسخه بیمار را به دست آورد. سیستم رایانه ای می تواند در جهت تخفیف این محدودیت ها به خدمت گرفته شود و پزشکان را در این زمینه یاری کند.

باکس دانلود

[purchase_link id=”13864″ style=”button” color=”gray” text=”خرید”]

  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    دیدگاه ها 1 دیدگاه
    1. blank
      زهرا قنبری
      در تاریخ 2022/12/14 :

      من نمیتونم دانلود کنم این پروژه رو میشه واسم ارسال کنید داخل ایمیلم ممنون میشم ازتون🙏

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.