خانه » فیلم » سینمایی » ایرانی » دانلود فیلم سینمایی مارمولک 1382 با کیفیت عالی و پخش آنلاین

دانلود فیلم سینمایی مارمولک 1382 با کیفیت عالی و پخش آنلاین

امتیاز شما به این پست !

Marmulak - دانلود فیلم سینمایی مارمولک 1382 با کیفیت عالی و پخش آنلاین

دانلود فیلم سینمایی مارمولک 1382 با کیفیت عالی و پخش آنلاین

نام فیلم: مارمولک

کارگردان: کمال تبریزی

سال تولید: 1382

موضوع: کمدی / اجتماعی

نویسنده: پیمان قاسم خانی

بازیگران: پرویز پرستویی ، بهرام ابراهیمی ، شاهرخ فروتنیان ، مهران رجبی ، فریده سپاه منصور ، رعنا آزادی ور ، مهرداد ضیایی ، مائده طهماسبی

خلاصه داستان فیلم سینمایی مارمولک:

رضا مثقالی معروف به رضا مارمولک دزد سابقه داری است که بارها دستگیر و زندانی شده، اما در آخرین دستگیری، اتهام او سرقت مسلحانه است. رضا را به زندانی تحویل می‌دهند که رئیس آن (آقای مجاور) مردی بسیار سختگیر و انعطاف‌ناپذیر است. او عقیده دارد باید آنقدر نسبت به مجرمان – با روش‌هایی خاص – سخت گیری کند که حتی فکر اعمال خلاف به مغزشان نرسد؛ و معتقد است زندانیان را به زور هم که شده باید وادار به درستکاری کرد تا به بهشت بروند. رضا در حادثه‌ای مجروح می‌شود و به بیمارستان خارج از زندان منتقل می‌شود. در آنجا لباس یک روحانی بیمار را می‌رباید و در لباس روحانیت موفق به فرار از زندان می‌شود. او با مصونیتی که در لباس تازه پیدا کرده به یک شهرک مرزی می‌رود تا از این طریق و با گذرنامه جعلی از کشور خارج شود اما با همان روحانی ای که لباس وی را ربوده اشتباه گرفته می‌شود و امامت جماعت محلی را برعهده اش می‌گذارند. او با شیوه‌های خودش مردم را موعظه و راهنمایی می‌کند و چندین بار اعمال خلافکارانه اش به سوء تعبیر نیکوکاری قلمداد می‌شود. به هر حال در روستا مریدان زیادی پیدا می‌کند و خود او نیز کم‌کم تحت تأثیر لباس و موقعیت جدید قرار گرفته و شخصیتش عوض می‌شود و به اعمال مثبتی روی می‌آورد…

مارمولک فیلمی درام-کمدی، به کارگردانی کمال تبریزی، تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و با بازی پرویز پرستویی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۲ ایران است. این فیلم مانند فیلم دیگر کارگردان (به نام لیلی با من است که نگاه متفاوتی به مسئله جنگ داشت) نگاهی متفاوت به مسئله روحانیت دارد. این فیلم حاشیه‌های زیادی دربرداشت.
این فیلم به طور گسترده‌ای به عنوان برترین فیلم تاریخ سینمای ایران شناخته شده است. مارمولک در سایت imdb نمره ۸٫۶ از ۱۰ را دارد؛ و با اختلاف سه دهم نسبت به فیلم جدایی نادر از سیمین در این سایت نیز بالاترین نمره را میان فیلم‌های ایرانی دارد.

اسکرین شات از محیط فیلم سینمایی مارمولک (کیفیت عالی):

Marmolak 1382 HQ www.IraniData.com .mp4 thumbs - دانلود فیلم سینمایی مارمولک 1382 با کیفیت عالی و پخش آنلاین

پخش آنلاین فیلم سینمایی مارمولک (کیفیت عالی):

وبسایت ایرانی دیتا این فیلم را با کیفیت بالا و به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای دانلود شما آماده کرده است. امید است مورد پسند شما قرار گیرد.

15 - تلگرام

دیدگاه ها 4 دیدگاه
  1. blank
    علی
    در تاریخ 2019/10/18 :

    سلام فیلم مارمولک که گذاشتید سانسور شد هست؟

  2. blank
    The Next
    در تاریخ 2018/01/09 :

    سلام.ممنون از تلاش های شما دوستان.یه سوال:این فیلم هایی که برای دانلود میذارین،مثل همین مارمولک،میتونیم دانلود کنیم؟یعنی مجاز هستیم بدون اینکه بخریم،از اینجا بگیریم و نگاه کنیم؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.