خانه » دانشنامه » مذهبی » صوتی » دانلود تلاوت سوره های فرقان و عبس با صدای استاد عبدالباسط

دانلود تلاوت سوره های فرقان و عبس با صدای استاد عبدالباسط

امتیاز شما به این پست !

abdolbaset forghan - دانلود تلاوت سوره های فرقان و عبس با صدای استاد عبدالباسط

دانلود تلاوت سوره های فرقان و عبس با صدای استاد عبدالباسط

تلاوت سوره های فرقان و عبس و طارق توسط بهترین قاری دنیا یعنی استاد محمد عبدالصمد عبدالباسط در کشور سوریه انجام شد. این قرائت که جزء تلاوت های قدیمی تر استاد عبدالباسط است لحنی دلنشین و جذاب دارد و شنونده را به وجد می آورد. قرائت، ترتیل و تلاوت های استاد عبدالباسط محمد عبدالصمد بسیار زیبا و جذاب بوده و در اکثر کشورهای جهان به تلاوت و ترتیل قرآن کریم پرداخته است و با استقبال هزاران نفری روبرو می شد. او در تلاوت سبکی خاص داشته و قاریان زیادی در سرتاسر دنیای اسلام از او تقلید می کنند . این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود تلاوت سوره های فرقان، عبس و طارق در قالب فایل صوتی mp3  اختصاص یافت . امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید و برای شادی روح استاد عبدالباسط دعای خیر بفرمایید .

سوره مبارکه فرقان بیست و پنجمین سوره از قرآن کریم،مکی، جزء هجدهم و نوزدهم، دارای 77 آیه، صفحات 359 تا 366، بعد از سوره مبارکه نور و قبل از سوره مبارکه شعرا در قرآن نوشته شد. در این پست تلاوت استاد عبدالباسط از آیات 58 تا آخر سوره فرقان را برای شما قرار دادیم .

سوره عبس هشتادمین سوره از قرآن مجید، مکی، جزء 30، دارای 42 آیه، صفحه 585، بعد از سوره مبارکه نازعات و قبل از سوره مبارکه تکویر در قرآن نوشته شد. در این پست تلاوت استاد عبدالباسط از آیات 24 تا 39 سوره مبارکه عبس را برای شما قرار دادیم.

سوره طارق هشتاد و ششمین سوره از قرآن مجید،مکی، جزء 30، دارای17 آیه، صفحه 591، بعد از سوره مبارکه بروج و قبل از سوره مبارکه اعلی در قرآن کریم ثبت شد .در این پست تلاوت سوره طارق از آیات 1 تا 8 را برای شما قرار دادیم .

دانلود گلچینی از بهترین تلاوت های استاد عبدالباسط

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.