خانه » موبایل » اندروید » نرم افزار » دانلود برنامه AZ Screen Recorder برای اندروید – فیلم برداری از صفحه نمایش

دانلود برنامه AZ Screen Recorder برای اندروید – فیلم برداری از صفحه نمایش

امتیاز شما به این پست !

AZ Screen Recorder - دانلود برنامه AZ Screen Recorder برای اندروید - فیلم برداری از صفحه نمایش

دانلود برنامه AZ Screen Recorder برای اندروید فیلم برداری از صفحه نمایش

AZ Screen Recorder یک برنامه کاربردی و بسیار قدرتمند در زمینه فیلم برداری از صفحه نمایش است که دارای قابلیت های فراوانی می باشد و می توان براحتی با این برنامه از صفحه نمایش فیلم برداری و عکس برداری نمود. این برنامه نیازی به دسترسی به روت و محدودیت ضبط ندارد و همچنین بدون واترمارک و تبلیغات میباشد و براحتی و با یک کلیک میتوان از صفحه نمایش فیلم برداری و عکس برای نمود. برای دانلود برنامه AZ Screen Recorder و مشاهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.
از قابلیت های این برنامه توان به توقف دادن به فیلم و ادامه دادن آن، ضبط فیلم بصورت HD و FullHD، ضبط صدا هنگام فیلم برداری، سفارشی کردن فیلم برداری، تایمر برای توقف فیلم، نمایش، اشتراک گذاری، تنظیم کیفیت فیلم برداری ،تنظیم تعداد فریم در ثانیه و جهت فیلم برداری اشاره نمود.
یکی دیگر از ویژگی های اصلی و کاربردی این برنامه فیلم برداری فقط برروی برنامه ها و بازی ها می باشد یعنی تا قبل از شروع برنامه یا بازی از صفحه فیلم برداری نمیکند.
اصلاح و برش فیلم هم از دیگر ویژگی های بارز این برنامه اندروید می باشد که می توان در این قسمت فیلم ها را برش داد و کوتاه تر کردن.

نکته :این برنامه برروی سیستم عامل اندروید 5.0 و بالاتر قابل اجرا است.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.