خانه » موبایل » اندروید » نرم افزار » دانلود IDM Fast Download Manager – برنامه اینترنت دانلود منیجر اندروید

دانلود IDM Fast Download Manager – برنامه اینترنت دانلود منیجر اندروید

امتیاز شما به این پست !

IDM Fast Download Manager - دانلود IDM Fast Download Manager - برنامه اینترنت دانلود منیجر اندروید دانلود IDM Fast Download Manager – برنامه اینترنت دانلود منیجر اندروید

اینترنت دانلود منیجر (IDM Fast Download Manager) یکی از بهترین و سریعترین برنامه های دانلود فایل برای اندروید و کامپیوتر است که قادر به افزایش سرعت دانلود می باشد. این برنامه با کاهش دادن سرعت بقیه سیستم ها در شبکه سرعت دستگاه جاری را افزایش می دهد. برای دانلود برنامه اینترنت دانلود منیجر برای اندروید و مشاهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
برنامه IDM برای اندروید می تواند فایل های ویدئویی، اجرایی، صوتی، فشرده و اسناد را با سرعتی بیشتر از سرعت اینترنت دانلود نماید.
برنامه IDM برای اندروید همچنین می تواند همه فرمت فایل ها مانند APK، RAR، ZIP، MP3، DOC، XLS، DOCX و فرمت های دیگر را دانلود نماید و لیستی از فایل های دانلود شده با مشخصات آنهاد ذخیره می کند.

این برنامه بسیار سبک و کم حجم می باشد و براحتی برروی هر دستگتاهی اجرا می شود. برنامه IDM برای کامپیوتر پرطرفدار ترین برنامه دانلود فایل می باشد که اکثر کامپیوتر های نصب شده است.
نکته: این برنامه برروی سیستم عامل اندروید 2.3 و بالاتر قابل اجرا است.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.