خانه » کتاب » داستان » دانلود کتاب آمریکایی آرام نوشته گراهام گرین

دانلود کتاب آمریکایی آرام نوشته گراهام گرین

امتیاز شما به این پست !

amrikaeearam - دانلود کتاب آمریکایی آرام نوشته گراهام گرین

دانلود کتاب آمریکایی آرام نوشته گراهام گرین

آمریکایی آرام (The Quiet American) نام رمانی از گراهام گرین نویسنده زبردست آمریکایی است که در سال 1955 نوشته شده است. داستان آمریکایی آرام در رابطه با روزنامه‌نگار انگلیسی ساکن ویتنام است که شاهد کشتار کودکان معصوم و بی‌دفاع این کشور است. جنایتی که به دست آمریکایی‌های به ظاهر آرام رخ می‌دهد. و باز کشتار کودکانی که به هیچ یک از طرفین نزاع وابستگی ندارند، بستر مناسبی برای نوشتن داستانی جاسوسی می‌شود.

شخصیت اصلی رمان که احساس می‌کند رابطه‌ی عاشقانه‌اش به خطر افتاده، خود نیز دست به جنایتی هولناک می‌زند که متاسفانه توجیه‌پذیر است. کشتار کودکان، به دلایل ظاهرا انسانی، و قتل انسانی خطرناک، به دلایلی غیر انسانی، موقعیت‌هایی‌ است که شخصیت‌های رمان »در آن گیر می‌افتند تا با عمل‌شان، پاسخ تلخی داده باشند به پرسش گرین در رابطه با وجدان طبقه‌ی متوسط در شرایطی پر از واهمه و لرز.

خلاصه داستان این کتاب:

توماس مرد انگليسي كه در ماموريت به سر مي برد با دختري به نام فونگ هم خانه است . پايل هم آمريكايي جواني است كه به آنجا آمده و عاشق فونگ مي شود اما مي خواهد شرافتمندانه او را به دست آورد و براي او آينده اي زيبا بسازد . داستان از جايي شروع مي شود كه پايل مرده و به دنبال دليل قتل هستند .

قسمت هاي زيبايي از كتاب

اين در بين آنان يك اعتقاد خرافي بود كه هر عاشقي كه ترياكي باشد به هر جا كه رود بازخواهد آمد .

انسان اگر ادراك و تخيل قوي نداشته باشد نمي تواند عاشق شود .

هرگز هيچ موجود انساني نمي تواند موجود انساني ديگري را درك كند ، نه زن شوهرش را ، نه عاشق معشوقه اش را ، نه پدر و مادر كودكشان را .

این کتاب را عزت الله فولادوند به فارسی ترجمه کرده و انتشارات خوارزمی آن را منتشر کرده است. وبسایت ایرانی دیتا ترجمه فارسی این کتاب را به صورت رایگان و با لینک مستقیم برای دانلود شما قرار داده است. امید است مورد پسند شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 5.48 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.