خانه » دانشنامه » ورزشی » کشتی » دانلود کشتی علیرضا حیدری و الدار کورتانیدزه در المپیک 2000 سیدنی

دانلود کشتی علیرضا حیدری و الدار کورتانیدزه در المپیک 2000 سیدنی

امتیاز شما به این پست !

KurtanidzeEldar GEO HeydariAlireza IRIsydny - دانلود کشتی علیرضا حیدری و الدار کورتانیدزه در المپیک 2000 سیدنی

دانلود کشتی علیرضا حیدری و الدار کورتانیدزه در المپیک 2000 سیدنی

در این پست کشتی زیبا و دیدنی علیرضا حیدری و الدار کورتانیدزه در المپیک 2000 سیدنی را برای دانلود در اختیار علاقه مندان به ورزش محبوب کشتی قرار داده ایم. این کشتی حساس و دیدنی مابین دو تن از بزرگان کشتی دنیا در ان روز ها برگزار شد که رقابتی دیدنی بین حیدری و کورتانیدزه در آن سال ها در جریان بود. حیدری پس از برنز مسابقات جهانی 1997 کرانویارسک، طلای 1998 تهران و نقره مسابقات جهانی 1999 آنکارا پا در میدان بزرگ المپیک گذاشت. همگان طلا را برای حیدری در المپیک سیدنی کنار گذاشته بودند اما بر خلاف تصور همگان او با دو شکست این رقابت ها را پشت سر گذاشت.

حیدری پس از المپیک نیز موفق نبود و در 2001 صوفیه باز هم طعم تلخ شکست را چشید و خیلی زود از رقابت ها کنار رفت. حیدری سپس در 2002 تهران به خود آمد و توانست تا فینال برود اما در فینال باز هم به سد محکم کورتانیدزه برخورد کرد. کورتانیدزه در تهران و در میان 12 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حیدری را مغلوب کرد و طلای جهان را بر سینه زد. حیدری و کورتانیدزه در 2003 نیویورک باز هم در فینال به هم رسیدند و دوباره کورتانیدزه حیدری را مغلوب کرد و طلای 2003 نیویورک را نیز به گرن آویخت.

در المپیک 2004 آتن این دو باز هم به هم رسیدند ولی اینبار در دور اول. حیدری انتقام سختی از کورتانیدزه در آتن گرفت و او را مغلوب هنرنمایی خود کرد. اما در میان تعجب با شکست از ماگومد ابراگیموف نتوانست به فینال المپیک برسد و به مدال برنز بسنده کرد.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.