خانه » کتاب » ادبیات » دانلود رمان داستان دو شهر اثر چارلز دیکنز

دانلود رمان داستان دو شهر اثر چارلز دیکنز

امتیاز شما به این پست !

dastan2shahr - دانلود رمان داستان دو شهر اثر چارلز دیکنز

دانلود رمان داستان دو شهر اثر چارلز دیکنز

داستان دو شهر (A tale of two cities) رمانی نوشته چارلز دیکنز در سال 1859 میلادی است که داستانش در لندن و پاریس، قبل و در طول انقلاب فرانسه رخ می‌دهد. این رمان با فروش ۲۰۰ میلیون نسخه در جهان، به همراه کتاب شازده کوچولو (به زبان فرانسوی)، پرفروشترین کتاب‌های تک‌جلدی جهان در تمام دوران‌ها است. همچنین این کتاب پرفروش‌ترین کتاب تک‌جلدی انگلیسی‌زبان دنیا و یکی از مشهورترین عناوین در ادبیات داستانی است. 

این رمان جوانی کشاورززاده را تحت تعالیم اشرافیگرائیهای فرانسوی در سالهای منتهی به انقلاب، و خشونتهای انقلابیون را نسبت به اشراف سابق، در سالهای اول انقلاب فرانسه به تصویر می‌کشد. در این جریانات ماجرای چند نفر دنبال می‌شود، از همه مهمتر چارلز دارنه، اشرافی فرانسوی سابق که علی‌رغم ذات خوبش، قربانی هیجانات ضد تبعیض انقلاب می‌شود و سیدنی کارتن، وکیلی بریتانیایی که فراری است و تلاش می‌کند زندگی ناخوشایندش را با عشق به همسر دارنه، لوسی مانه نجات دهد. این رمان در چاپ‌های هفتگی و به تدریج منتشر شد.

خلاصه رمان داستان دو شهر:

لوسی دختر جواني است كه در زمان كودكي، پدرش در دسته ي زندانيان سياسي به زندان مي افتد و دوست صميمي پدرش آقاي لاری كه در بانك مركزي فرانسه كار مي كند سرپرستي او را به عهده مي گيرد و او را تا بعد از انقلاب كبير فرانسه كه پدر لوسي از زندان آزاد می شود پيش خود نگه می دارد. پس از آن لوسی به جستجوي پدرش می پردازد و او را در اتاق نمناك زير شيروانی پانسيون كوچكی پيدا مي كند و پس از آن با پدرش به انگلستان سفر می كنند كه در آنجا به زنداني سياسي بی گناه ديگري به نام چارلز دارنی برخورد می كنند كه در دادگاه سياسي انگلستان به جرم خيانت به كشور انگلستان دستگير شده است…

وبسایت ایرانی دیتا این کتاب را با ترجمه ابراهیم یونسی از انتشارات نگاه برای دانلود شما قرار داده است. امید است مورد پسند شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 9.5 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.