خانه » دانشنامه » ورزشی » بسکتبال » دانلود 10 دانک برتر شکیل اونیل ستاره بزرگ بسکتبال NBA

دانلود 10 دانک برتر شکیل اونیل ستاره بزرگ بسکتبال NBA

امتیاز شما به این پست !

Shaquille ONeals Top 10 Dunks Of His Career - دانلود 10 دانک برتر شکیل اونیل ستاره بزرگ بسکتبال NBA

دانلود 10 دانک برتر شکیل اونیل ستاره بزرگ بسکتبال NBA

در این پست 10 دانک برتر و زیبای شکیل اونیل ستاره بزرگ و اسطوره ای بسکتبال NBA  را ملاحظه خواهید کرد. در این کلیپ می توانید توانایی های خارق العاده اونیل را مشاهده کنید و از آن لذت ببرید. اونیل یکیاز پنجاه بازیکن برتر تمامی ادوار ان بی ای به حساب می‌آید. همچنین نام او در تالار افتخارات ان بی ای به ثبت رسیده‌است. او تنها بازیکن در تاریخ ان بی ای به شمار می‌رود که توانسته در سیزده فصل پیاپی و متوالی آمار ۲۰ امتیاز و ۱۰ ریباند را در کارنامه به ثبت برساند.

او گذشته از فیزیک غول آسا و خشن یکی از خوش اخلاق‌ترین بازیکنان لیگ می باشد و در سال ۲۰۰۳ به عنوان مرد اخلاق انتخاب شده‌است. اونیل بارها و بارها در مسابقات ستارگان شرکت داشته و سه بار هم در سالهای ۲۰۰۰ و ۲۰۰۴ و ۲۰۰۹ به عنوان بهترین بازیکن این مسابقات انتخاب شده‌است. او یکی از بهترین بازیکنان پست ۵ و یکی از نمادهای تاریخ ان بی ای به شمار می‌رود. تخصص بازی او شوت‌های کوتاه و اسلم دانک‌های قدرتی است. او در پرتاب پنالتی ضعف دارد. بهترین آمار پرتاب پنالتی توسط وی ۶۰٪ به ثبت رسیده. شک با سی و هشت سال سن مسن‌ترین بازیکن حال حاضر لیگ ان بی ای نیز می‌باشد.

او بسکتبال خویش را با تیم اورلاندو مجیک شروع کرد. بعدها به لوس انجلس لیکرز، میامی هیت و فینکس سانز و کلیولند کاوالیرز رفت. او در آخرین سال بازی خود به «بوستون سلتیکس» پیوست و در پایان فصل ۲۰۱۰–۲۰۱۱ بازنشسته شد. او تا کنون چهار بار (سه بار با لوس انجلس لیکرز و یک بار با میامی هیت) قهرمان ان بی ای شده‌است. این غول بسکتبال آمریکا ملقب به دیزل است زیرا قدی بالغ بر 2.16 متر و وزنی حدود 150 کیلو دارد.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.