خانه » نرم افزار » توسعه » برنامه نویسی وب » HTML/CSS/JAVA » دانلود Adobe Dreamweaver CC 2015 – ادوب دریم ویور سی سی 2015

دانلود Adobe Dreamweaver CC 2015 – ادوب دریم ویور سی سی 2015

امتیاز شما به این پست !

Adobe Dreamweaver CC 2015 - دانلود Adobe Dreamweaver CC 2015 - ادوب دریم ویور سی سی 2015

دانلود Adobe Dreamweaver CC 2015 – ادوب دریم ویور سی سی 2015

Adobe Dreamweaver CC 2015 نرم افزاری پرکاربرد در طراحی سایت است که توسط شرکت Adobe با استفاده از بروزترین تکنولوژی های توسعه وب به منظور ایجاد طرح هایی چشم نواز و وب سایت های واکنشگرا برای کامپیوترهای شخصی، گوشی های هوشمند و تبلت ها به کار گرفته می شود. نرم افزار Dreamweaver همواره ابزاری با کیفیت برای ساخت وب سایت ها با استفاده از تکنولوژی SEO، بوده است. کاربران می توانند با بهره گیری از قالب های پیش ساخته و پیشنهادی ، وب سایت هایی برای تجارت الکترونیک، وبلاگ، سایت های خرید آنلاین، وب سایت های حقوقی،  Email Marketing و سایت های شخصی، ایجاد کنند.

ویژگی های نرم افزار Adobe Dreamweaver CC 2015 :
Dreamweaver CC 2015 یکی از نرم افزارهای معتبر برای ایجاد صفحات وب بدون نیاز به دانش قبلی در این زمینه است، آن هم به دلیل ویژگی WYSIWYG که به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی و به وسیله ی drag-and-drop کردن آیتم های مورد نظر خود ظرف مدت چند دقیقه وب سایت دلخواه خود را ایجاد کرده و با استفاده از روش FTP، آن را آپلود کنند. وب سایتهایی که با این نرم افزار ساخنه می شوند به صورت اتوماتیک در لیست Search گوگل قرار می گیرند. به علاوه در صفحه نمایش های مختلف به خوبی نمایش داده می شوند.
Adobe Dreamweaver CC v16 می تواند توسط کاربران آماتور و تازه کار مورد استفاده قرار گیرد. توسعه دهندگان حرفه ای می توانند از code editor این نرم افزار که به زبان هایی مثل : CSS (CSS-3), PHP (PHP-5) برای ایجاد وب سایت های داینامیک، HTML (HTML-5), Javascript, JQuery برای طراحی صفحات جذاب و قابل نمایش در تلفن های هوشمند و… استفاده نمایند. این آخرین نسخه منتشر شده ی نرم افزار Dreamweaver CC 2015 است که ما به همراه کرک و keygen و لینک دانلود مستقیم این نرم افزار، در سایت ایرانی دیتا برای شما قرار داده ایم.

روش نصب:
– فایل [Set-up.exe] را اجرا کرده و نرم افزار را نصب کنید.(از حالت offline استفاده کنید.)
– بعد از اتمام فرآیند نصب، برنامه را اجرا نکنید.
– پوشه ی کرک را باز کنید و ” Dreamweaver CC 2015 Crack.exe” را به عنوان آدمین سیستم اجرا کنید.
– نرم¬افزارهای مورد نیاز را طبق لیست انتخاب کرده و فایل Patch را با توجه به ورژن نرم¬افزار نصب کنید. اگر با پیغام خطا مواجه شده اید به این معنی ست که محل قرار گیری فایل Patch اشتباه است و در پوشه ی پیش فرض قرار ندارد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 656 مگابایت
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.