خانه » کتاب » دانشگاهی » دانلود کتاب فیزیک هالیدی ویرایش دهم

دانلود کتاب فیزیک هالیدی ویرایش دهم

امتیاز شما به این پست !

9781118233764 - دانلود کتاب فیزیک هالیدی ویرایش دهم

دانلود کتاب فیزیک هالیدی ویرایش دهم

کتاب مبانی فیزیک (به انگلیسی: Fundamentals of Physics) مشهور به فیزیک هالیدی ، نام کتابی است با موضوع فیزیک نوشتهٔ دیوید هالیدی، رابرت رزنیک و جرل واکر. ویراست هشتم مبانی فیزیک در سال ۲۰۰۸ منتشر شد.ویرایش نهم ان نیز منتشر شده است و ویرایش دهم این کتاب نیز به تازگی و در سال 2014 منتشر شده است. این کتاب نخستین بار در سال ۱۹۶۰ با نام فیزیک (به انگلیسی: Physics) نوشته هالیدی و رزنیک انتشار یافته‌ بود.

این کتاب به زبان فارسی نیز ترجمه شده‌است و در بیشتر دانشگاه‌های ایران به عنوان کتاب مرجع به کار می‌رود. فیزیک هالیدی در ۲۲ومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران (۱۳۸۸) پرفروش‌ترین کتاب مرکز نشر دانشگاهی بود.

جامعه فیزیک آمریکا این کتاب را در گردهمایی صد سالگی خود برترین اثر آموزشی فیزیک قرن بیستم نام نهاد. کتاب فیزیک هالیدی به عنوان یکی از مهمترین دروس پایه مشترک بین دروس فنی و مهندسی و علوم پایه است و از این لحاظ برای بسیاری از رشته ها مفید و حائز اهمیت است.

وبسایت ایرانی دیتا جلد اول از جدیدترین ویرایش از کتاب ارزشمند فیزیک هالیدی را برای دانلود در اختیار شما علاقه مندان ودانشجویان قرار می دهد. امید است مورد استفاده و پسند شما قرار بگیرد.

15 - تلگرام

دیدگاه ها 2 دیدگاه
  1. blank
    سید مصطفی علوی
    در تاریخ 2021/03/10 :

    کتاب خوبی برای مسائل فزیک

  2. blank

    دانلود کتاب فیزیک هالیدی؛ ویرایش نهم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.