خانه » فیلم » دانلود مستند 20 حیوانی که شمارا خواهند کشت National Geographic 20 Animals That Will Kill You

دانلود مستند 20 حیوانی که شمارا خواهند کشت National Geographic 20 Animals That Will Kill You

امتیاز شما به این پست !

National Geographic 20 Animals That Will Kill You

مستند National Geographic 20 Animals That Will Kill You یکی دیگر از مستند های تولید شده توسط کمپانی بزرگ مستندسازی یعنی National Geographic  می باشد که در این مستند با ۲۰ حیوان کشنده آشنا خواهیم شد . از ببر بنگال گرفته تا کوچکترین موجود کشنده یعنی پشه ! این حیوانات در اکثر مواقع برای دفاع از خود به انسان ها حمله می کنند که عواقب خوبی را برای شکارچی در پی نخواهد داشت .

به این دلیل است که روزانه هزاران نفر توسط حیوانات خطرناک کشته می شوند . همچنین در این مستند با روش حمله این موجودات آشنا خواهید شد هم چنین تیم تهیه کننده مستند به بررسی رفتار این حیوانات کشنده به هنگام حمله و مشاهده شکار می پردازند . حیوانات هر روزه باعث کشته شدن تعداد زیادی انسان بیگناه در سرتاسر جهان می شوند و این حیوانات الزاما حیوانات وحشی مانند پلنگ , ببر , گرگ و … نمی می باشند و حیواناتی مانند فیل ها و حتی پشه ها نیز ممکن است بسیار کشنده باشند و یا حیوانات دیگری که حتی فکرش را هم نمی توان کرد . این حیوانات از راه های مختلفی به شکار خود می پردازند , بعضی از آن ها شکارچی هستند , بعضی فقط از خودشان در برابر خطرات دفاع می کنند و … در این مستند شما شاهد صحنه هاییی واقعی از مواقعی خواهید بود که حیوانات به انسان ها حمله کرده و آن ها را مجروح می سازند . در این مستند حیواناتی مانند ببر , نهنگ های قاتل , مارهای سمی و خطرناک , عقرب , کروکودیل ها , سگ های وحشی , خرس ها , فیل ها و … برای شما نمایش خواهند داده شد . تیم تهیه کننده مستند به اقصی نقاط جهان مانند جنگل ها , دریاها , بیابان ها سفر می کند و از نزدیک شما را با حیوانات کشنده این مناطق آشنا می سازند .

وبسایت ایرانی دیتا این مستند دیدنی را برای دانلود درا ختیار شما قرار داده است. این مستند پر از صحنه های هیجان انگیز و دیدنی است که دیدن آن را به طرفدارن مستند های حیات وحش و حیوانات پیشنهاد می کنیم و امیدواریم که از دیدن آن لذت ببرید .

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.