خانه » دانشنامه » ورزشی » ورزش های دیگر » دانلود کلیپ تماشایی رقابت بولت و گاتلین در رقابت های قهرمانی 2013 جهان

دانلود کلیپ تماشایی رقابت بولت و گاتلین در رقابت های قهرمانی 2013 جهان

امتیاز شما به این پست !

gatlin1 - دانلود کلیپ تماشایی رقابت بولت و گاتلین در رقابت های قهرمانی 2013 جهان

دانلود کلیپ تماشایی رقابت بولت و گاتلین در رقابت های قهرمانی 2013 جهان

در این کلیپ تماشایی رقابت بولت و گاتلین را در رقابت های جهانی سال 2013 رم مشاهده خواهید کرد. بولت و گاتلین دو تا از سریع ترین دوندگان تاریخ دو و میدانی می باشند. در این کلیپ رقابتی دیدنی و جذاب این دو را در فینال دو 100 متر خواهید دید. این دو رقابتی دیدنی در جهان دو و میدانی دارند و تا کنون رکوردهای عجیبی را جا به جا کرده اند.

جاستین گاتلین (Justin Gatlin) ورزشکار دو و میدانی اهل ایالات متحده آمریکا است. از افتخارات وی میتوان به کسب مدال طلا دو ۱۰۰ متر، مدال نقره دو ۴ × ۱۰۰ متر و مدال برنز دو ۲۰۰ متر در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۰۴ و مدال برنز دو ۱۰۰ متر در بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۲ اشاره کرد. بهترین رکورد شخصی‌اش ۹٫۸۰ ثانیه است. او در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۵ پکن در دو ۱۰۰ متر بارکورد 9ثانیه 80صدم ثانیه به مدال نقره دست یافت.

یوسِین بولت یا اوسِین بولت (Usain Bolt) دوندهٔ جامائیکایی دو سرعت و سریعترین انسان جهان است. او رکورددار کنونی و قهرمان المپیک دو ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر دنیاست و به‌همراه هم‌تیمی‌های جامائیکایی‌اش رکورد دو ۴ در ۱۰۰ متر امدادی جهان را در نیز اختیار دارد. بولت نخستین دوندهٔ سرعتی است که شش مدال طلای المپیک را کسب کرده و از سال ۱۹۷۷، که ثبت اتوماتیک زمان دو اجباری شد، تا کنون، نخستین شخصی است که به‌طور همزمان رکورد دو ۱۰۰ متر و ۲۰۰ متر را در اختیار دارد.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.