خانه » کتاب » ادبیات » دانلود ترجمه فارسی رمان رابینسون کروزوئه اثر دانیل دفو

دانلود ترجمه فارسی رمان رابینسون کروزوئه اثر دانیل دفو

امتیاز شما به این پست !

naderishere 92404 17299212 - دانلود ترجمه فارسی رمان رابینسون کروزوئه اثر دانیل دفو

دانلود ترجمه فارسی رمان رابینسون کروزوئه اثر دانیل دفو

رمان رابینسون کروزوئه یا رابینسون کروزو معروف ترین اثر دانیل دفو نویسنده انگلیسی می باشد. این کتاب (Robinson Crusoe) منتشر شده در سال ۱۷۱۹  یک بیوگرافی منحصر به‌ فرد روحانی و خیالی است که لقب پدر رمان انگلیسی را برای خالقش به ارمغان آورد. این رمان با موفقیت بسیاری در انگلستان و دیگر کشورهای اروپایی روبرو شد و دفو در رمان دیگری ادامه ماجراهای کروزوئه را نگاشت. اجراها و فیلمهای سینمایی بسیاری تا به امروز بر اساس این کتاب ساخته و کتابهای بسیاری به پیروی از آن نوشته شده‌است.

خلاصه داستان رابینسون کروزوئه:

قهرمان داستان، که نام او بر این رمان نهاده شده، زندگی مرفه خود در بریتانیا را برای مسافرت در دریاها رها می‌کند. پس از اینکه از یک کشتی شکستگی جان سالم به در می‌برد، ۲۸ سال را در یک جزیره و اغلب به تنهایی به گذران زندگی می‌پردازد تا آنکه زندگی یک بومی وحشی آن جزیره را نجات داده و نام جمعه بر وی می‌نهد. این دو مرد سرانجام آن جزیره را به مقصد بریتانیا ترک می‌کنند…

رابینسون کروزوئه موفقیت چشم‌گیر و بی‌نظیری داشت و گذشت زمان هم نشان داد که این اثر یک شاهکار جاودان در تاریخ هنر بشر است. نویسنده‌های بسیاری، مستقیم و غیر مستقیم، از این رمان تقلید کرده‌اند و صدها فیلم و سریال از روی آن یا با الهام از آن ساخته شده‌اند. از کتاب و فیلم خانواده‌ی سوییسی رابینسون (که در ایران با نام خانواده‌ی دکتر ارنست شناخته شده) نوشته‌ی یوهان دیوید ویس گرفته تا رمان زیبای جزیره‌ گنج نوشته‌ی رابرت لوییس استیونسن، سفرهای گالیور نوشته‌ی جاناتان سویفت، و حتی سریال مشهور لاست از این جمله هستند.

وبسایت ایرانی دیتا ترجمه فارسی این کتاب را که توسط هومان قشقایی انجام شده است و انتشارات امیرکبیر آن را منتشر کرده است برای دانلود شما قرار داده است. امید است مورد پسند شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 15.34 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.