خانه » دانشنامه » مذهبی » تصویری » دانلود فیلم به شهادت رسیدن شهید چمران با لینک مستقیم

دانلود فیلم به شهادت رسیدن شهید چمران با لینک مستقیم

امتیاز شما به این پست !

chamran 2 - دانلود فیلم به شهادت رسیدن شهید چمران با لینک مستقیم

دانلود فیلم به شهادت رسیدن شهید چمران با لینک مستقیم

مصطفی چمران در سال 1310 در تهران به دنیا آمد. از 15سالگي در درس تفسير قرآن مرحوم آيت‏الله طالقاني، در مسجد هدايت، و درس فلسفه و منطق استاد شهيد مرتضي مطهري و بعضي از اساتيد ديگر شركت مي‏كرد و از اولين اعضاء انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه تهران بود. شهید چمران در رشته الکترومکانیک در دانشکده فنی تهران فارغ التحصیل شد و به مدت یک سال در همان دانشکده تدریس کرد. در ادامه در دانشگاه آمریکا در رشته اتکترومکانیک و فیزیک پلاسما بورس شد و مدرک دکتری را از دانشگاه کالیفرنیا آمریکا گرفت.

در تاریخ سی ‏و یكم خردادماه سال 60، ایرج رستمی فرمانده منطقه دهلاویه به شهادت رسید و دکتر چمران که به شدت از این حادثه افسرده و ناراحت بود، به طرف سوسنگرد به راه افتاد و در بین راه، با مرحوم آیت‏ الله اشراقی و شهید تیمسار فلاحی ملاقات كرد. سپس به حرکتش ادامه داد تا به محل شهادت شهید ایرج رستمی رسید. سپس همه رزمندگان را جمع کرد و با آنها صحبت و روبوسی کرد. بعد از آن تا آخرین خط مقدم جبهه رفت که یکی از خمپاره های صدامیان به او برخورد کرد و به شهادت رسید. شهادت شهید چمران داغی عظیم بر دل رزمندگان وارد کرد. به همین دلیل دهلاویه یکی از مراکز مهم بازدید مسافران و راهیان نور است .

این پست مذهبی از سایت ایرانی دیتا به دانلود رایگان با لینک مستقیم کلیپ تصویری از لحظات به شهادت رسیدن شهید چمران به همراه زمزمه دست نوشته های او و آهنگ یاران چه غریبانه در داخل این کلیپ اختصاص یافت. البته کیفیت بالا و عالی این کلیپ موجود نیست.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.