خانه » دانشنامه » آموزشی » دانشگاهی » دانلود پروژه کیفیت سرویس VoIP در Wimax با OPNET + مقاله و فیلم

دانلود پروژه کیفیت سرویس VoIP در Wimax با OPNET + مقاله و فیلم

امتیاز شما به این پست !

opnet wimax voip - دانلود پروژه کیفیت سرویس VoIP در Wimax با OPNET + مقاله و فیلم

دانلود پروژه کیفیت سرویس VoIP در Wimax با OPNET + فیلم و مقاله

در این یک پروژه  (Wimax) وایمکس با OPNET قرار داده شده که کیفیت سرویس های VoIP را مورد ارزیابی قرار می دهد. در این پروژه OPNET از کدگذار (Encoder) مختلف برای سرویس VoIP استفاده شده و همچنین از توابع توزیعی پواسن، نمایی و ثابت نیز برای شبیه ها استفاده شده است. این پروژه Wimax همراه با فیلم آموزشی می باشد که 0 تا 100 پروژه بصورت کامل توضیح داده شده است.

در این پروژه آپنت از شش نوع سناریو برای شبیه سازی استفاده شده است که سه سناریو اول مربوط به انکودر یا کدگذار های G.711، G.723 و G.729 است که نتایج این سناریو مورد بررسی قرار گرفته اند. در سه سناریو بعدی از انکودر G.711 استفاده شده و برای زمان توزیع ترافیک از توابع توزیع پواسن، نمایی و ثابت استفاده شده است.عنوان مقاله ای که برای این شبیه سازی استفاده شده QoS of VoIP over WiMAX Access Networks می باشد. برای دانلود این پروژه OPNET و مشاهده نتایج و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

قیمت این پروژه 50 هزار تومان می باشد که همراه با فیلم آموزش پیاده سازی این پروژه طبق مقاله است. این فیلم آموزشی 0 تا 100 شبیه را شامل می باشد و از کل شبیه سازی فیلم برداری شده است.

چکیده مقاله:

Abstract— Voice over Internet Protocol is a rapid growing technology which enables the transport of voice data over Internet Protocol based networks. Voice over Internet Protocol has become a possible alternative to Public Switched Telephone Network due to its capabilities to transport voice data in the form of digital Internet Protocol packets over the TCP/IP based Internet. In parallel, a remarkable increase is happening in the deployment of IEEE 802.16 standard based WiMAX networks. This research paper investigates the performance ofVoIP traffic over WiMAX networks. The impact of various voice codec schemes and statistical distribution for VoIP over WiMAX has been investigated in detail. Through various simulation experiments under realistic networking scenarios, this study provides an insight into the VoIP performance in the WIMAX networks. Parameters that indicate the Quality of Service such as delay, jitter, packet loss and MOS are analyzed in these scenarios. The simulations results indicate that better choice of voice codecs and statistical distribution have significant impact on VoIP performance in the WiMAX networks.

نتایج شبیه سازی :

opnet wimax voip 1 - دانلود پروژه کیفیت سرویس VoIP در Wimax با OPNET + مقاله و فیلم

opnet wimax voip 2 - دانلود پروژه کیفیت سرویس VoIP در Wimax با OPNET + مقاله و فیلم

opnet wimax voip 3 - دانلود پروژه کیفیت سرویس VoIP در Wimax با OPNET + مقاله و فیلم

opnet wimax voip 4 - دانلود پروژه کیفیت سرویس VoIP در Wimax با OPNET + مقاله و فیلم

opnet wimax voip 5 - دانلود پروژه کیفیت سرویس VoIP در Wimax با OPNET + مقاله و فیلم

opnet wimax voip 6 - دانلود پروژه کیفیت سرویس VoIP در Wimax با OPNET + مقاله و فیلم

opnet wimax voip 7 - دانلود پروژه کیفیت سرویس VoIP در Wimax با OPNET + مقاله و فیلم

opnet wimax voip 8 - دانلود پروژه کیفیت سرویس VoIP در Wimax با OPNET + مقاله و فیلم

برای خرید و دانلود پروژه بر روی دکمه زیر کلیک کنید. (قیمت 50 هزار تومان)

[zarinpalpaiddownloads id="25"]

برای سفارش پروژه OPNET و شبیه سازی مقالات با شماره همراه ۰۹۱۱۷۳۰۷۶۸۸ و یا با ایمیل های kazem.sf71@gmail.com یا info@iranidata.com در ارتباط باشید.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.