خانه » دانشنامه » آموزشی » دانشگاهی » دانلود پروژه شبیه سازی IPTV در OPNET به همراه مقاله و فیلم

دانلود پروژه شبیه سازی IPTV در OPNET به همراه مقاله و فیلم

امتیاز شما به این پست !

opnet iptv - دانلود پروژه شبیه سازی IPTV در OPNET به همراه مقاله و فیلم

دانلود پروژه شبیه سازی IPTV در OPNET به همراه مقاله و فیلم

در این پست یک پروژه OPNET در زمینه شبیه سازی IPTV قرار داده شده که همراه با فیلم آموزشی و مقاله ای که از آن شبیه سازی انجام شده می باشد. عنوان مقاله شبیه سازی شده A Multicast IPTV Bandwidth Saving Method می باشد که در این مقاله روشی برای ذخیره پهنای باند ارائه شده است که در شبیه سازی استفاده شده است. در این پروژه شبیه سازی IPTV با آپنت از دو سناریو استفاده شده است که در سناریو اول CGMP غیرفعال است و در سناریو دوم CGMP برروی روتر های فعال می شود. این پروژه شامل مقاله و فیلم آموزشی است که 0 تا 100 پروژه فیلم برداری شده است و توضیحات شبیه سازی نیز در ویدئو آموزشی آمده است. قیمت این پروژه 50 هزار تومان می باشد. برای دانلود پروژه و مشاهده توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

چکیده مقاله :

IPTV services delivered traditional television channels via IP to customers. IGMP protocol is the control mechanism used to control the delivery of multicast traffic to interested and authorized users. IGMP commands notify the upstream equipment to stop sending (“leave”) one channel or begin sending (“join”) another channel. Depending on the architectural choices, this process occurs in the DSLAM, an aggregation switch, or at an edge router. All channels are sent by a multicast source to DSLAM even if no user in the DSLAM has requested it. This leads to sub-optimal use of bandwidth.
This paper studies and investigates the performance of IPTV controlled by CGMP Protocol to save bandwidth using OPNET package. It shows that when CGMP is enabled on edge routers and switches, hosts receive only the channels demanded and therefore the bandwidth is optimized and also the queuing delay is reduced.

 

نتایج شبیه سازی :

 

opnet iptv 1 - دانلود پروژه شبیه سازی IPTV در OPNET به همراه مقاله و فیلم

opnet iptv 2 - دانلود پروژه شبیه سازی IPTV در OPNET به همراه مقاله و فیلم
opnet iptv 3 - دانلود پروژه شبیه سازی IPTV در OPNET به همراه مقاله و فیلم

opnet iptv 4 - دانلود پروژه شبیه سازی IPTV در OPNET به همراه مقاله و فیلم

opnet iptv 5 - دانلود پروژه شبیه سازی IPTV در OPNET به همراه مقاله و فیلم

برای خرید و دانلود پروژه بر روی دکمه زیر کلیک کنید. (قیمت 50 هزار تومان)

[zarinpalpaiddownloads id="24"]

برای سفارش پروژه OPNET و شبیه سازی مقالات با شماره همراه ۰۹۱۱۷۳۰۷۶۸۸ و یا با ایمیل های kazem.sf71@gmail.com یا info@iranidata.com در ارتباط باشید.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.