خانه » دانشنامه » ورزشی » والیبال » دانلود کلیپی جالب از مهارت های سعید معروف به همراه زندگینامه او

دانلود کلیپی جالب از مهارت های سعید معروف به همراه زندگینامه او

امتیاز شما به این پست !

marouf1 - دانلود کلیپی جالب از مهارت های سعید معروف به همراه زندگینامه او

دانلود کلیپی جالب از مهارت های سعید معروف به همراه زندگینامه او

در این کلیپ حرکات و مهارت های فوق العاده سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال را مشاهده خواهید کرد. در این کلیپ پاس های بی نظیر معروف را خواهید دید که چشم هر والیبال دوستی را خیره می کند. سعید معروف با نام کامل میرسعید معروف لَکرانی (زاده ۲۸ مهر ۱۳۶۴ در محله عطایی ارومیه) بازیکن والیبال اهل آذربایجان ایران، بازیکن و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران و عضو باشگاه والیبال شهرداری ارومیه است. سعید معروف توسط کمیته ویس مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۰۸ در قاره آسیا و ۲۰۱۲ در سطح جهانی در پایان رقابت‌ها به عنوان بهترین پاسور انتخاب شد و در قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ نیز به عنوان بهترین پاسور و باارزش‌ترین بازیکن انتخاب شد.معروف با عملکرد درخشان خود در لیگ جهانی ۲۰۱۴ اولین جایزه معتبر فرا آسیایی خود را به عنوان بهترین پاسور مسابقات دریافت کرد. معروف در قهرمانی جهان ۲۰۱۴ نیز عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و به همراه ایران برای اولین بار جزو شش تیم برتر قهرمانی جهان قرار گرفت. سعید معروف از جمله ورزشکاران ایرانی، یاور سازمان ملل متحد می‌باشد. وی در سال ۱۳۹۴ به عنوان اولین سفیر آب ایران انتخاب شد.

معروف در سال ۱۳۸۰ وارد تیم ملی نوجوانان و از سال ۱۳۸۴ هم رسماً عضو تیم ملی بزرگسالان شد. معروف که از سال ۲۰۰۷ عضو ثابت تیم ملی بود در سال ۲۰۱۱ به دلیل اختلافات با برخی‌ها از تیم ملی کناره‎گیری کرد اما سرانجام در سال ۲۰۱۲ به تیم ملی والیبال بازگشت. معروف پس از عدم دعوت علیرضا نادی توسط خولیو ولاسکو کاپیتان تیم ملی والیبال ایران شد.

او والیبال باشگاهی را از تیم مقاومت ارومیه شروع کرد و سابقه بازی در تیم‌های پگاه، صنام، استقلال گنبد، سایپا، داماش، کاله و شهرداری ارومیه و متین ورامین را دارد. معروف در سال ۱۳۸۳ اولین قهرمانی لیگ خود را با صنام تجربه کرد و در فصل ۱۳۹۰ با کاله برای دومین بار به قهرمانی لیگ دست یافت.

او در جام باشگاه‌های والیبال آسیا در سال ۲۰۱۳ مانیل با متین ورامین به قهرمانی رسید و در سال ۱۳۹۳ با قراردادی دو ساله دوباره به شهرداری ارومیه بازگشت و در نیم فصل قرارداد خود را فسخ کرد و به زنیت کازان پیوست؛ و در لیگ ۹۴ دوباره به شهرداری ارومیه پیوست.

معروف در اواخر سال ۲۰۱۴ با پیشنهاد یک میلیون یورویی زنیت کازان مواجه شد. معروف که به همراه شهرداری ارومیه نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر را بدون شکست پشت‌سر گذاشته بود خواهان فسخ قرارداد خود شد ولی درخواست او با مخالفت باشگاه شهرداری ارومیه روبرو شد، اما پس از چند روز رضایت نامه اش صادر و قرارداد زنیت کازان برای او فرستاده شد. قرارداد معروف با اعلام مسئولین باشگاه زنیت کازان در ۲۸ دسامبر ۲۰۱۴ نهایی شد و معروف رسماً به زنیت کازان روسیه پیوست. پس از انعقاد این قرارداد سعید معروف به عنوان هفتمین بازیکن پردرآمد والیبال جهان در سال ۱۵–۲۰۱۴ تبدیل شد و با رقم قراردادی بالا به عنوان یکی از لژیونرهای ورزش و والیبال ایران شناخته شد. معروف در اولین سال حضور خود در کازان عملکرد بسیار خوبی داشت و با زنیت به قهرمانی لیگ قهرمانان والیبال اروپا ۱۵-۲۰۱۴ دست یافت.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.