خانه » فیلم » سینمایی » ایرانی » دانلود رایگان فیلم زن ها فرشته اند با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم زن ها فرشته اند با کیفیت بالا و لینک مستقیم

امتیاز شما به این پست !

Zanhaa Fereshteh And - دانلود رایگان فیلم زن ها فرشته اند با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم زن ها فرشته اند با کیفیت بالا و لینک مستقیم

نام فیلم: زن ها فرشته اند

کارگردان: شهرام شاه حسینی

سال تولید: 1386

موضوع: کمدی

بازیگران: امین حیایی ، مهتاب کرامتی ، نیکی کریمی ، محمدرضا شریفی نیا ، لیلا اوتادی ، لادن طباطبایی ، مریم سلطانی ، احمد پورمخبر ، فرامرز روشنایی مرتضی کاظمی …

خلاصه داستان فیلم زن ها فرشته اند : 

لیلا که زن پولداری که عاشق شوهرش است به همراه دوستانش برای سفر تفریحی به کیش عازم فرودگاه می شوند ولی بعد از چند ساعت تاخیر در هواپیما پرواز آنها لغو می شود و به خانه بر می گردد. ولی به طرز باور نکردنی یکی از همکارانش را همراه شوهرش می بیند. حال او باید اموالی که به نام شوهرش کرده را از چنگ او در بیاورد و برای این کار به همراه دوستانش نقشه ای می کشد…

………………………….

زن‌ ها فرشته‌ اند فیلمی ایرانی محصول سال ۱۳۸۶ به کارگردانی شهرام شاه‌ حسینی است. فیلم حول محور خیانت و کلیشه زن پولدار و مرد فقیر و آس و پاس می‌گردد. زنی پولدار که عاشق شوهرش است و نمایشگاه و خانه اش را به نام شوهرش کرده، در یک مسافرت – که انجام نمی‌شود – به خیانت همسرش پی می‌برد و با همدستی یکی از دوستانش از علاقه همسرش به زنان استفاده کرده و نقشه‌ای می‌کشد تا ثروت خود را برگرداند و شوهرش را به همان مرد آس و پاس قبلی تبدیل کند.

فیلم فهرست طلایی بازیگرانی چون نیکی کریمی، مهتاب کرامتی، امین حیایی، محمدرضا شریفی‌نیا، لیلا اوتادی، لادن طباطبایی و … را در اختیار دارد که در هیچ فیلمی مجموعه آنها در کنار هم قرار نگرفته بودند و این نکته یک امتیاز بالقوه به دومین ساخته شاه‌حسینی می‌دهد. اما این امتیاز بالقوه تا چه حد توانسته در فیلم فعلیتی مناسب پیدا کند و از وجهه بازیگرانش به نفع کار استفاده کند؟

وبسایت ایرانی دیتا این فیلم را با کیفیت بالا و لینک مستقیم و به صورت رایگان برای دانلود شما قرار داده است. امید است مورد پسند و رضایت شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 924 مگابایت
  • فرمت: MP4
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.