خانه » دانشنامه » ورزشی » ورزش های دیگر » دانلود کلیپ رقابت های وزنه برداری دسته 105+ رقابت های المپیک 2012 لندن

دانلود کلیپ رقابت های وزنه برداری دسته 105+ رقابت های المپیک 2012 لندن

امتیاز شما به این پست !

2012 Olympic Weightlifting 105 kg class - دانلود کلیپ رقابت های وزنه برداری دسته 105+ رقابت های المپیک 2012 لندن

دانلود کلیپ رقابت های وزنه برداری دسته 105+ رقابت های المپیک 2012 لندن

در این کلیپ جذاب و دیدنی رقابت وزنه برداران دسته 105+ کیلوگرم رقابت های المپیک 2012 لندن را ملاحظه خواهید کرد. در این وزن ایران با دو نماینده حضور داشت. بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی دو نماینده پرافتخار ایران در این وزن بودند که توانستند مدال های طلا و نقره را درو کنند و شادی را به دل همه هموطنان هدیه کنند.

تیم ملی وزنه‌برداری در رقابت های المپیک لندن با 6 وزنه بردار عازم رقابت ها شدند که از این تیم به عنوان پر امیدترین تیم حاضر در کاروان ورزش ایران نام برده می‌شد و این در حالی بود که رکوردهای زده شده توسط پولاد مردان در رکوردگیری‌ها کسب چندین مدال رنگارنگ را در المپیک حکایت می‌کرد. کیانوش رستمی، سهراب مرادی، سعید محمدپور، نواب نصیر شلال، بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی 6 وزنه بردار ایران بودند.

در آخرین شب رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک 2012 لندن، وزنه‌برداران فوق سنگین به مصاف هم رفتند تا قوی‌ترین مرد المپیک در پایان این رقابت مشخص شود. بهداد سلیمی توانست در حرکت یک ضرب به مهار وزنه 208 کیلوگرم بالاتر از سایر رقبا بایستد. انوشیروانی نیز وزنه 204 کیلوگرمی در حرکت یک ضرب به ثبت برساند.
در حرکت دو ضرب سلیمی با مهار وزنه 247 کیلوگرمی طلای المپیک را بر سینه زد. انوشیروانی نیز با مهار وزنه 245 کیلویی گردن آویز نقره شد.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.