خانه » دانشنامه » ورزشی » کشتی » دانلود کشتی علیرضا دبیر و سرافیم بارزاکوف در فینال مسابقات جهانی 2001

دانلود کشتی علیرضا دبیر و سرافیم بارزاکوف در فینال مسابقات جهانی 2001

امتیاز شما به این پست !

2001 Senior World Championships 63 kg Final - دانلود کشتی علیرضا دبیر و سرافیم بارزاکوف در فینال مسابقات جهانی 2001

دانلود کشتی علیرضا دبیر و سرافیم بارزاکوف در فینال مسابقات جهانی 2001

در این کلیپ زیبا و دیدنی کشتی علیرضا دبیر و سرافیم بارزاکوف بلغار را در فینال مسابقات جهانی 2001 صوفیه ملاحظه خواهید کرد. دبیر که برای چهارمین سال متوالی به فینال مسابقات جهانی و المپیک راه یافته بود، در مقابل حریفی قدر و نامدار از بلغارستان قرار گرفت. بارزاکوف که از امتیاز میزبانی بهره می برد، با فن سر و ته یکی امان دبیر را برید و دبیر که سلطان مطلق زیر گیری دنیا بود، نتوانست در مقابل فنون بکر و ناب بارزاکوف دوام بیاورد و تسلیم بارزاکوف شد. باید از داوری این دیدار نیز گفت، که واقعاً عرصه را بر دبیر تنگ کرد و با بی عدالتی امتیازات دبیر را به او نمی دادند و اعتراضات دبیر هم ره به جایی نبرد و بارزاکوف باز هم یک ایرانی دیگر را مقهور هنر خود کرد و طلای جهان را برسینه زد و با غلبه بر دبیر قهرمان المپیک مغرورانه بر سکوی اول دنیا تکیه زد.

بارزاکوف بلغار مدال طلای جهان در سال های 1998 تهران، 2001 صوفیه را در کارنامه دارد. وی همچنین نقره مسابقات المپیک 2000 سیدنی، مسابقات جهانی 2003 نیویورک را نیز کسب کرده است. جالب است بدانید وی تمامی حریفان ایرانی خود را به جز مهدی تقوی شکست داده است. عباس جاج کناری، علیرضا دبیر، محمد طلایی و دیگر کشتی گیران ایرانی در مقابل او زانو زده اند و شکست را پذیرا شده اند. تنها مهدی تقوی توانست او را در مسابقات گزینشی المپیک 2008 پکن شکست دهد.

 

15 - تلگرام

دیدگاه ها 3 دیدگاه
  1. blank
    محسن
    در تاریخ 2021/12/06 :

    بارزاکوف هییییچ فنی اجرا نکرد و فقط به کمک داور برنده شد.
    دبیر فقط به داور باخت و دیگر هیچ

  2. blank
    اردشیر گرگان
    در تاریخ 2021/09/08 :

    الان بارزاکوف چه سروته یکی زد ؟ کشتی رو دیدین اصن ؟ دبیر یک زیر خوشگل گرفت و خاکش کرد .بارزاکوف به کمک کمر گیری امتیاز گرفت و دبیر امان اون رو بریده بود .اخرشم به نفع میزبانی که داشت کمر تو کمر رو بهش امتیاز دادن .دبیر ایستاده بود و اون کمر رو نمیگرفت .این باخت دبیر اصلا قابل قبول ما ایرانی ها نیست چون با ناداوری و بی عدالتی رقم خورد . دبیر اجازه نداد که بارزاکوف اون شگرد فن خودشو اجرا کنه ولی دبیر شگرد خودشو که زیر بود رو اجرا کرد .برنده اصلی این مبارزه قطعا علیرضا دبیر سلطان زیرگیری های اون دورانه ❤️

  3. blank
    mehrdadrh
    در تاریخ 2019/01/23 :

    کجا بارزاکوف فن بکر و ناب زد؟؟ دراین کشتی دقیقا بارزاکوف چه هنری از خود نشان داد که نوشته اید مقهور هنر بارزاکوف شده است؟؟؟ او فقط با کمک داوری در این کشتی دبیر را برد و هیچ کار خاصی نتوانست صورت دهد. بهتر است اگر نظر متعصبانه هم داریم نسبت به کشتی گیر خودمان داشته باشیم. در ضمن چرا فقط از باخت کشتی گیران و قهرمانان کشورمان برای دانلود ویدئو می گذارید؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.