خانه » کتاب » ادبیات » دانلود کتاب دور دنیا در هشتاد روز اثر ژول ورن با لینک مستقیم

دانلود کتاب دور دنیا در هشتاد روز اثر ژول ورن با لینک مستقیم

امتیاز شما به این پست !

dordonyadar80roz - دانلود کتاب دور دنیا در هشتاد روز اثر ژول ورن با لینک مستقیم

دانلود کتاب دور دنیا در هشتاد روز اثر ژول ورن با لینک مستقیم

دور دنیا در هشتاد روز (Around the World in Eighty Days) نام رمانی است، نوشته ژول ورن، نویسنده نامدار فرانسوی، که موضوعی تخیلی دارد. این رمان نخستین بار در سال ۱۸۷۲ منتشر شد. این رمان در شمار بهترین آثار نویسنده است. در این رمان عنصر خنده (مثلاً سماجت مأمور پلیس در تعقیب فوگ و کارهای جالب پاسپارتو) با عنصر حادثه‌پردازی به هم می‌آمیزد. کشش داستان در خونسردی انگلیسی‌مأبانه قهرمان آن و فعالیت بی‌اندازه او برای مبارزه با طول راه و فوت وقت است.

خلاصه داستان کتاب:

یک جنتلمن انگلیسی به نام فیلاس فوگ با رفقای خود در باشگاه شرط می‌بندد که دور دنیا را در ۸۰ روز بپیماید و به همراهی خدمتکار وفادارش به نام ژان، معروف به پاسپارتو، عازم سفر می‌شود. اما چون مظنون به سرقت از یکی از بانکهای انگلیس است، زیر نظر یک پلیس قرار دارد که او را طی سیر و سیاحت‌هایش لجوجانه تعقیب می‌کند. فوگ در سرزمین هند فرصت می‌یابد تا زن جوانی به نام اود را، که بیوه مهاراجه وفات‌یافته‌ای است و طبق سنت هندوان باید زنده در آتش سوخته شود، از مرگ نجات دهد. پس از آن حوادث دیگری در چین برای او روی می‌دهد. در این مدت، مأمور پلیس همچنان به دنبال اوست و مسافر ما نیز با او و نوکرش راه خود را ادامه می‌دهد…

این کتاب بی شک یکی از معروف ترین آثار ژول ورن چه در ایران و چه در جهان است. از روی این کتاب نمایشنامه و انیمیشنی هم ساخته شد که آن نیز بسیار معروف شد. این انیمیشن در ایران نیز نشان داده شد و بسیار محبوب بود.

وبسایت ایرانی دیتا کتاب بسیار زیبای دور دنیا در 80 روز را با ترجمه سعید سیار از انتشارات سپیده برای دانلود شما قرار داده است. امید است مورد پسند و رضایت شما قرار گیرد.

باکس دانلود
  • دانلود با لینک مستقیم
  • حجم: 9.5 مگابایت
  • فرمت: PDF
  • منبع: ایرانی دیتا
  • رمز : www.iranidata.com
  • کانال تلگرام ایرانی دیتا
  • 15 - تلگرام

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.