خانه » موبایل » اندروید » نرم افزار » دانلود برنامه Clean Master برای اندروید – بهینه سازی دستگاه اندروید

دانلود برنامه Clean Master برای اندروید – بهینه سازی دستگاه اندروید

امتیاز شما به این پست !

Clean Master - دانلود برنامه Clean Master برای اندروید - بهینه سازی دستگاه اندروید

دانلود برنامه Clean Master برای اندروید – بهینه سازی دستگاه اندروید

نسخه 5.11.08

Clean Master – به جرعت می توان برنامه Clean Master را بهترین برنامه بهینه سازی دستگاه اندروید دانست که قابلیت های فراوان دارد. این برنامه پرطرفدار و کاربردی اندروید می تواند برای کسانی از کند شدن دستگاه خود می نالند و یا حافظه اشغال شده RAM آنها بالا باشد بسیار مناسب و کاربردی باشد. این برنامه می تواند بعنوان بهنیه ساز، تقویت کننده سرعت، ذخیره کننده نیرو (باتری) و آنتی ویروس رایگان مورد استفاده قرار گیرد. این برنامه همچنین قادر به محافظت و قفل گذاری برای برنامه ها باشد. برای دانلود برنامه Clean Master و مشاهده توضحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

برنامه Clean Master قادر به محافظت از دستگاه بصورت پویا است که می تواند محافظ مطمئنی برای اطلاعات شما باشد.

اگر مشکل کند شدن دستگاه را دارید، یا فضای کافی برای فیلمبرداری یا نصب برنامه ها ندارید، یا باتری شما زود خالی می کند و یا دستگاه شما گرم می کند و نیاز به خنک کردن دارد، برنامه Clean Master می تواند راه کار حل این مشکلات باشد.

ویژگی های برنامه Clean Master برای اندروید :

  • قابلیت AppLock : این قابلیت به شا اجازه می دهد که برنامه های مختلفی که برروی دستگاه شما نصب هستند و گالری ها را قفل نماید. این امکان باعث حفظ حریم خصوصی می شود.
  • قابلیت Battery Saver : این قابلیت برای آن دسته از کسانی که باتری دستگاهشان زود خالی می کند مفید باشد و باعث افزایش استفاده از باتری می شود.
  • قابلیت iSwipe : این امکان باعث می شود که دسترسی به برنامه ها و ابزار هایی که زیاد با آنها سر و کار دارید را سریع و بدون نیاز رفتن به صفحه اصلی اجرا نمایید.
  • قابلیت JUNK FILE CLEANING : این قابلیت می تواند برنامه ها و فایل هایی که ناخواسته در حافظه وجود دارند و بی مصرف هستند و در حافظه های کش وجود دارند را حذف نمایید و باعث کاهش حجم حافظه می شود.
  • قابلیت MEMORY BOOST : این ویژگی تاثیر مستقیم برروی حافظه RAM دارد و باعث کم کردن مقدار حافظه مصرفی می شود که می تواند به اجرای بهتر بازی ها و برنامه های سنگین کمک کند.
  • قابلیت CPU COOLER : پردازنده دستگاه (CPU) با بالا رفتن تعداد پردازش ها گرم می شود و گرما بیش از حد می تواند به دستگاه آسیب برساند. این قابلیت با کاهش پردازش های غیر ضروری و لغو پردازش های بیهوده باعث خنک تر شدن پردازنده می شود.
  • قابلیت ANTIVIRUS : این قابلیت یکی از بهترین خصیصه های این برنامه است که می تواند بسیار سریع تر از آنتی ویروس های دیگر دستگاه شما را اسکن نماید. این قابلیت برای امن ماندن دستگاه بسیار مناسب است.
  • قابلیت APP MANAGER : با این قابلیت می توان از برنامه ها نصب شده بکاپ گرفت، برنامه ها را حذف نمود، انتقال دادن برنامه به SDCard و نمایش جزئیات برنامه ها.
  • قابلیت Game Booster : این ویژگی برای کسانی که بازی زیاد می کنند قابل استفاده باشد. با این قابلیت می توان سرعت بازی را تا 30 درصد بهبود بخشید.
  • قابلیت Autostart Manager : این قابلیت برای جلوگیری از برنامه هایی که بصورت خودکار اجرا می شوند استفاده می شود که باعث افزایش سرعت دستگاه می شود.

این برنامه دارای دو نوع فایل است که یکی برروی اندروید 4.0 و بالاتر و یکی دیگر برروی اندروید 5.0 و بالاتر قابل اجرا هستند.

15 - تلگرام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.